Jumaat, 7 Oktober 2011

inikah arah ke utara?


inikah arah ke utara?
tunjukkan
supaya lebih kukenal
selatannya



21 ulasan:

yen(toka ziizokukuto) berkata...

huh,,mendalam :)

akuzle berkata...

well-said..

luahfikiran berkata...

SALAM,
"TUNJUKKAN AKU JALAN YANG LURUS" - ITU DOA YG KITA LAFAZKAN SETIAP KALI KITA BERSOLAT. SEBAGAI HAMBANYA, KITA BERHARAP !

maszull berkata...

salam...InsyaAllah akan kamu temui arahnya Utara atau Selatan...:)

Kakzakie berkata...

Satu arrow saja mana-mana pun boleh ikut suka hati...

CintaZulaikha berkata...

ada apa kat utara???

ida adalah aku berkata...

tunjukkan saya arah yang betul serta lurus, agar saya tak tersilap langkah.. :) salam ziarah..

Senja berkata...

aku harap ada yg akan memberimu jawaban :)

Norfidayu berkata...

opppss...itu selatan lah! :p

Sekamar Rindu berkata...

Norfidayu,

hehe...tu selatan ke.?..:)

Sekamar Rindu berkata...

Senja,

saya ingat cik senja yg akan bagitu jawaban..

Sekamar Rindu berkata...

ida adalah aku,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

saja lama dah tak jalan2 kat utara..

Sekamar Rindu berkata...

Kakzakie,

:)..mana boleh ikut mana2..nanti sesat..:)

Sekamar Rindu berkata...

maszull,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

luahfikiran tuan,

sudah semestinya...jalan ku tetap lurus..

Sekamar Rindu berkata...

akuzle,

:))

Sekamar Rindu berkata...

yen(toka ziizokukuto),

tak adalah mendalam sangat..:) tq singgah komen.

muLan mia berkata...

letakkan kompas..
arahnya akan tertera :)

Sekamar Rindu berkata...

muLan mia,


hehe....kompas x de..:)

**::CIKNUURUL::** berkata...

assalamualaikum,..


:)..

suke ngan entri ni,.sgt mendalam maksudnya,.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy