Jumaat, 7 Oktober 2011

[ pelik ] Lelaki ini ditumbuhi kacang pis di dalam perut


BREWSTER, Amerika Syarikat (AS) – Seorang bekas guru yang sesak nafas selama beberapa bulan, Ron Sveden terkejut apabila beberapa doktor memberitahu terdapat anak pokok kacang pis yang sedang membesar dalam paru-parunya, lapor sebuah akhbar semalam.

Sveden menghidap penyakit paru-paru kronik, emphysema semasa keadaan kesihatannya menjadi semakin buruk.

“Saya sering batuk,” kata pesara berusia 75 tahun itu

Isterinya, Nancy menghubungi ambulans pada 31 Mei lalu apabila keadaan suaminya bertambah teruk.

Ujian sinar-X kemudian mendapati paru-paru kiri warga emas itu tidak berfungsi tetapi doktor-doktor bingung kerana tiada tanda-tanda yang menunjukkan dia menghidap kanser paru-paru.

Namun, doktor kemudian mendapati terdapat anak pokok kacang pis tumbuh dalam paru-paru Sveden berdasarkan sampel organ berkenaan yang diambil mereka.

Doktor-doktor percaya pokok kacang pea itu tumbuh dalam paru-parunya kerana ia termasuk ke dalam sistem pernafasan Sveden semasa dia menelan kacang itu.

Dia kemudian menjalani pembedahan bagi membuang anak pokok pis itu.

Namun, hidangan pertama selepas dia menjalani pembedahan itu ialah kacang pis.

“Saya ketawa bersendirian dan memakannya (kacang pis),” kata Sveden. – Agensi –




14 ulasan:

❀Hanim_RosLan❀ berkata...

lepas makan kacang pis tu,dye elan baja lak,patot ar subur je kacang pes tu

::Miss Hearty:: berkata...

uikssss..peliknyee !! :)

jom baca entri terbaru kite ^^

http://heartylolipop.blogspot.com/2011/10/dia-untukku.html

Faaein Talip Roy berkata...

Salam SR..

masa kecik2 dulu.. selalu terpikir.. kalau makan kacang tu.. agak2 dia tumbuh tak dalam badan kita.. tak sangka betul2 berlaku pada pesara guru ni.. kuasa Allah..

Cik Jannah berkata...

peace ! hehehehe

pernah makan roti mayat dak?

http://jannahsuhaimi.blogspot.com/2011/10/roti-mayat-macam-mana-tuh.html

akuzle berkata...

adoii!! menakotkan... nsb baik smpt detect...

nieysa:) berkata...

ehh ? errr .

cx's berkata...

boleh plak kan die tk fobia bile mkn kacang pis tu after operation? huhu

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

tula pelik juga...:)

Sekamar Rindu berkata...

nieysa:),

nape..terkejut ke..? :)

Sekamar Rindu berkata...

akuzle,

:))

Sekamar Rindu berkata...

Cik Jannah,


roti mayat.?..hehe..lum penah lagi..:))

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

pernah fikir mcm tu ya..? hehe..

Sekamar Rindu berkata...

:Miss Hearty,

memang pelik..ok..nanti singgah..

Sekamar Rindu berkata...

❀Hanim_RosLan❀ berkata...

hehe..telan baja ek..?.wahhh,

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy