Selasa, 4 Oktober 2011

[ sadis]... Jururawat Diperkosa 8 orang pesakit ketika pengsan...



Seorang jururawat melapor pada petugas keselamatan bahawa dirinya telah diperkosa lapan pesakit ketika dia jatuh pengsan di bilik mandi.

"Bagai mana Anda boleh tahu kalau yang memperkosa Anda adalah lapan orang pesakit, sedangkan waktu itu Anda dalam keadaan pengsan?"

"Yang terakhir kalinya saya sedar, Pak. Dan saya merasakan klimaks. Kalau belum lapan kali biasanya saya belum boleh mencapai klimaks, Pak."

Oooo... gitu ya 'kata petugas keselamatan, hua hahahahahahahaha sambil ketawa.






8 ulasan:

cikguden berkata...

adehhhh

sugar2 kapas strawberry berkata...

hahahaha..ngeng la nurse ni

Sekamar Rindu berkata...

sugar2 kapas strawberry,

hehehe..

Sekamar Rindu berkata...

cikguden,

:)

cx's berkata...

jenaka giler. hahahah.

deqla manjew berkata...

hahahaha...ingatkan citer betol la td...lawak arr...

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

sekali sekala melawak tak pe kan.:)

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

:)))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy