Selasa, 25 Oktober 2011

[ sangat sadis ] Budak perempuan 7 tahun Goda Budak Lelaki 5 Tahun Melakukan Seks [ full pics]







Sangat mengejutkan, seorang gadis kecil benar-benar melakukan hal semacam ini! Budak perempuan sekitar tujuh tahun membimbing seorang budak lelaki yang lebih muda darinya untuk melakukan hubungan seks! …. Generasi yang semakin PARAH… di manakah dia belajar aksi ini semua ??? …

Bila beberapa orang datang, mereka berpura-pura tidak ada apa-apa kejadian yang berlaku… LICIK sungguh budak perempuan ini..


sumber:


35 ulasan:

saya gemuk saya comel..^^ berkata...

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eita berkata...

ya allah...nape budak2 sekarang ni makin teruk perangai nya...
takleh nak bayang kan macamana...

Bidadari Syurga berkata...

mana sajalah adik jumpa story cenggini? heeeeeeee seram uuuu

Azie Azman berkata...

waaa! dasyatnye bebudak zaman sekarang!! :(

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ berkata...

Ni ke generasi muda sekarang ?
Nauzubillah~

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ berkata...

Ni ke generasi muda sekarang ?
Nauzubillah~

Faaein Talip Roy berkata...

Salam SR..Rasa nak gugur jantung ni.. budak2 sekarang.. dasyatnya.. bahayalah.. manalah dia belajar ni.. ish..

Eera Shera berkata...

isy dasatnya budak tu pompoan tu. ni namanya lelaki kena rogol..

anaMuslimah berkata...

beberapa tahun yang lalu saya nampak jiran dihadapan rumah saya yang lebih kurang bgini usianya melakukan perkara yang sama dengan sepupunya....masing2 melucutkan seluar sedikit..Nauzubillah...

anaMuslimah berkata...

beberapa tahun yang lalu saya nampak jiran dihadapan rumah saya yang lebih kurang bgini usianya melakukan perkara yang sama dengan sepupunya....masing2 melucutkan seluar sedikit..Nauzubillah...

ikatankasihku berkata...

gatal sungguh budak sekarang ni...

Nuraini An-Nisa' berkata...

Budak kecik cara budak kecik...
Budak besar buang anak merata2... Masyallah... zina xkira usia dah sekarang...

Teratak Chipmunk berkata...

astaghfirullahalahzim dunia2! :(

Adylia Qarissa berkata...

kes ni kat mana?? aduuuiii...mesti dorang tengok tv..terikut-ikut dengan apa yang disiarkan..

nieysa:) berkata...

teruk !

nieysa:) berkata...

teruk !

cx's berkata...

Allahuakbar

Sekamar Rindu berkata...

saya gemuk saya comel,

terkejut kan..?

Sekamar Rindu berkata...

eita,

budak2 tu pasti selalu melihat orang dewasa melakukannya..

Sekamar Rindu berkata...

Bidadari Syurga,

banyak sumber kak..tq singgah komen.

Sekamar Rindu berkata...

Azie Azman,

memang sungguh dasat..

Sekamar Rindu berkata...

Myra Si Gula-Gula Hati ❤,

sangat membimbangkan..

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

belajar dari persekitaran faaein..budak2 memang cepat mengikut.

Sekamar Rindu berkata...

Eera Shera,

budak2 pompuan pun dah tahu byk benda..dunia akhir zaman mcm ni laa.

Sekamar Rindu berkata...

anaMuslimah,

sangat membimbangkan..ishh

Sekamar Rindu berkata...

ikatankasihku,

lebih daripada gatal dah tu..:)

Sekamar Rindu berkata...

Nuraini An-Nisa,

masalah yg cukup membimbangkan..

Sekamar Rindu berkata...

Teratak Chipmunk,

dunia yg penuh dengan noda dan dosa..

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

mesti terikut2 dengan kelakuan orang dewasa..

Sekamar Rindu berkata...

nieysa:),

sangat teruk dan membimbngkan..

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

begitu membimbangkan...cx

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2 sahabat2 saya..

sarah ca'ah berkata...

hmm..terkejut

deqla manjew berkata...

ya Allah..ape nk jadi la zaman skang nih..silap hari bln budak2 lg pndai dr org dewasa...

cik sakdi berkata...

pergh gambar.....budak budak niiiii

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy