Isnin, 24 Oktober 2011

"Ya Allah....Berikanlah Ketabahan Padaku.."



10hb Oktober-14hb Oktober, saya berkursus, 17hb Oktober-21hb Oktober pun kursus, 22hb dan 23hb ke KL untuk urusan peribadi..sangat meletihkan, penat betul tanpa rehat..alangkah bestnya minggu ini dapat berehat....mana mungkin!, kerja2 rasmi di sekolah masih banyak, tambah2 baru saja selesai peperiksaan akhir tahun..lagi banyak kerja..semuanya mengejar masa...lepas ni nak sukan dan yg last sekali Hari Q minggu terakhir persekolahan..

Walau penat mcm mana sekalipun, tanggungjwab saya sebagai anak yg harus menjaga ayah yg sedang menghidap stroke tetap diutamakan..saya berdoa pada Allah SWT agar ayah saya diberi kesihatan yg baik..berlilah peluang untuk saya membalas segala pengorbanan yang pernah saya terima daripada seorang ayah. Walau sebesar mana sekalipun yg saya lakukan saya tetap insaf dan sedar, menjaga ayah tidak akan diabaikan sehingga nafas saya terhenti....Semoga Allah SWT memberi kekuatan dan ketabahan pada saya...Amin..




16 ulasan:

Ku Azhar berkata...

smoga ayah cpt smbuh...

Miss Eiza berkata...

be strong ya .

Only this Girl berkata...

be strong...semoga ayah cepat sembuh..sayang sementara masih ada..sy da x berkempatan..ayah da meninggal coz hipetitis C

Nayang Ahmad berkata...

semoga ayah cepat sembuh dan diberi kesihatan yg berpanjangan. insyaAllah awk dapat membalas segala jasa dan pengorbanan ayah. u need to be strong for him. take care for urself too. :)

amniey91 berkata...

amin...smoga ayh cpt smbuh ye...berbakti la slagi masih hidup..:)

cikebum berkata...

pernah merasa menjaga ayah yg sedang tenat.hanya allah s.w.t maha tahu dugaannya.kini arwah telah kembali ke rahmatullah.kasih ibu sampai kesyurga.kasih ayah hingga hujung nyawa. :)

noRule WhOda berkata...

smoga SR kuat mhadapi hari2 yg bz...n ayah sembuh..amin.

Sekamar Rindu berkata...

noRule WhOda,

terima kasih noRule..

Sekamar Rindu berkata...

cikebum,

dugaaan hidup ditempuhi dengan sabar..

Sekamar Rindu berkata...

amniey91,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

Nayang Ahmad,

terima kasih atas doa dan harapan Nayang..saya sangat hargainya.

Sekamar Rindu berkata...

Only this Girl,

terima kasih..

Sekamar Rindu berkata...

Miss Eiza,

InsyaAllah..

Sekamar Rindu berkata...

Ku Azhar,

terima kasih..:)

Faaein Talip Roy berkata...

Semoga ayah SR diberikan kesihatan yang baik.. Amin..

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

terima kasih faaein..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy