Rabu, 30 November 2011

[ gambar ] Lelaki Ini Dipukul Dan Dibakar Oleh Orang Ramai Kerana Merogol Ibu Kandung






Sungguh sedih melihat gambar-gambar di atas, seorang lelaki dipukul dengan teruk, kemudian diikat dan diheret di atas jalan raya. Tidak lama kemudian dia dibakar di kawasan awam. Kesalahan lelaki itu adalah merogol ibu kandungnya sendiri


sumber:


30 ulasan:

amniey91 berkata...

ish2...xperlu la buat mcm tu..ngara kan ad undang2..biar undang2 yg bg hukuman...:)..
SR, lame xdgr cite..hihi..:D

cik Kartun berkata...

bukan kat m'sia kan?

CintaZulaikha berkata...

haduhhh, mcm2 la dunia skrg nih

deqla manjew berkata...

subhanaAllah! sampai mcm tu skali hukuman kat sana yer...ish gerun...kalo cam ni la, mesti yg lain tgk takot nk wat kejahatan kan...

Adylia Qarissa berkata...

macam mana dengan undang2 negara mereka???

ahsfantasy24 berkata...

Huk3,
pening tengokk ;(
teruk betul rogol mak sendiri !

aku budak klang berkata...

macam2 dunia sekarang ni...semakin bodoh dan kejam perbuatan manusia

CikGu Ma berkata...

seramnya...

Stairway to heaven berkata...

;-(

ShahzCudin berkata...

burn to death..

AwieKashi berkata...

wah...betul2 kenaa abis nie...

Yayan. berkata...

kesalahan dia memang sangat berat. tapi tak rase ke orang yang menghukum dia pun punya hati yang mungkin sama level je dengan dia. kejam kot aibkan sampai macam ni sekali.

maszull berkata...

assalamualaikum...mereka yg mengadili sendiri bukannya nak ikut undang2 kn...:)

eita berkata...

macam2 hal sekarang ni kan.....
susah nak kata..

Sekamar Rindu berkata...

Yayan,

memang kesalahan yang tak dapat dimaafkan lagi..

Sekamar Rindu berkata...

eita,

dunia di akhir zaman..

Sekamar Rindu berkata...

maszull,

walaikummusalam..betul tu puan..undang sendiri memang tak wajar

Sekamar Rindu berkata...

AwieKashi,

sungguh sadis..

Sekamar Rindu berkata...

ShahzCudin,

yupss...

Sekamar Rindu berkata...

Stairway to heaven,

sungguh menyedihkan..

Sekamar Rindu berkata...

CikGu Ma,

sungguh seram..

Sekamar Rindu berkata...

aku budak klang,

sungguh pelik2 dunia akhir zaman ni.

Sekamar Rindu berkata...

ahsfantasy24,

sungguh teruk..dan sadis..

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

di sana undang2 rimba saja

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

memamng gerun..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

sungguh menyedihkan..

Sekamar Rindu berkata...

cik Kartun,

bukan di malaysia..tapi di afrika

Sekamar Rindu berkata...

amniey91,

ada undang2 pun..ramai yg marah atas perbuatan tersebut..

sr sibuk sikit

Nuraini An-Nisa' berkata...

Kejam untuk dia coz rogol ibu sendiri dan kejam bagi masyarakat coz menghukum orang lain ditangan sendiri...

Sama2 kejam...

Sekamar Rindu berkata...

Nuraini An-Nisa',

memang sama2 kejam..sungguh sadis sekali..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy