Ahad, 13 November 2011

Mangsa Awek Gebu


KUALA LUMPUR: Melihatkan rupa cantik menawan, badan melentuk dan kulit gebu melepak, dia tanpa berfikir panjang menerima pelawaan cinta seorang wanita.

Lebih meyakinkan, wanita berusia 20-an itu mengaku masih anak dara dan baginya, itu ibarat pucuk dicita ulam mendatang.

Namun, kerana terlalu taksub dengan kesempurnaan fizikal seorang wanita, hidup Hashim Musthoda, 40, (bukan nama sebenar) umpama buruan kerana ‘anak dara’ itu rupa-rupanya isteri orang, malah memiliki seorang cahaya mata.

“Saya mengaku melakukan hubungan terlarang tetapi tidak menyangka dia yang mengaku anak dara rupa-rupanya isteri orang.

“Akibatnya, hingga ke hari ini hidup saya tidak keruan kerana sering diugut dan difitnah kononnya cuba menyimbah asid dan melarikan wanita itu, selain kerugian ribuan ringgit.

“Lebih memburukkan keadaan, dia mendakwa mengandung hasil hubungan dengan saya dan pada masa sama suaminya enggan bersemuka, namun mereka membuat laporan konon saya mengancam keselamatan keluarga itu, menyebabkan saya hidup umpama buruan,” kata Hashim.


sumber: http://www.hmetro.com.my/articles/Hidupbagaiburuan/Article/artikelMA



19 ulasan:

cantekk berkata...

nak kesian ke, nk padankan muke dia..?

amniey91 berkata...

ni la lelaki..nk yg cntik fizikal je..ish3..kan da kna.:)

eita berkata...

salah sendiri kan...sapa suh cari penyakit...

aimie amalina berkata...

adehhhhhhhhhhh....

deqla manjew berkata...

tu la..terlajak perahu bole diundur...terlajak yg nih nk buat cmne erk?? berfikir seblm terkena...da kena sendri mau ingat...

belogkiter berkata...

lelaki.. biar terkena baru beringat

Rai berkata...

padan ngan muka dia...

Anonymouslah kononnya.. [^^,] berkata...

hadoi.. tu lah sebelum buat tu tak nak beringat.. ish2.. mohonlah jauhkan dari perkara2 cam ni..

.ain. berkata...

aiyooo. apa pon tak bolehh

Sekamar Rindu berkata...

ain.,

memang apa pun tak boleh..:)

Sekamar Rindu berkata...

Anonymouslah kononnya.. [^^,]

moga jadi pengajaran buat semua..

Sekamar Rindu berkata...

Rai,

tak baik ckp mcm tuu

Sekamar Rindu berkata...

belogkiter,

kalau x serik lagi tak tahu lah..

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

betul..apapun moga jadi pengajaran buat semua..

Sekamar Rindu berkata...

aimie amalina,

:)

Sekamar Rindu berkata...

eita,

baru tau langit tinggi rendah..

Sekamar Rindu berkata...

amniey91,

moga jadi pengajaran..

Sekamar Rindu berkata...

cantekk,

moga jadi pengajaran buat semua..

Stairway to heaven berkata...

50-50 kot..ntahlah moga dia ade peluang untuk kembali ke jln yg benar...,bukan best pun bergelumang dgn dosa..akhirnya ini yg dia dpt.. begini rupenya ''lazatnya sakit hati sbb buat dosa....baru dia taw..,jln keluar masih ada ryte...''pandanglah belakang....''

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy