Ahad, 13 November 2011

Potret Nyata Kehidupan Seorang Pelacur Di Bomby India

pusat pelacuran di Bomby

penat selepas melayan pelanggan

menunggu pelanggan

selepas melayan pelanggan

pelanggan bersama ibu ayam ( baju merah)

pelanggan lelaki baru selesai puaskan nafsu



demi sesuap nasi, maruah digadai..
dengan bayaran 10 Rupee atau 60 sen ( wang Malaysia) lelaki hidung belang
dah mampu melanggan wanita tersebut..








37 ulasan:

sugar2 kapas strawberry berkata...

kesian

wanie wonek berkata...

semua cun-cun. terbaik !

ieja amieja berkata...

subhanallah...teruk sungguh culture hidup dorang..klu setakat "60sen" lbh baik jual maruku tepi jln..

eita berkata...

kemiskinan buat orang sanggup buat apa saja....
sian kan..

hani@debumelukut berkata...

Kenapa pilih jalan tu? Jika di tanya ppuan2 itu apakah agaknya jawapan mereka? melihat kepada pelanggan yg menjijikkan itu, saya yakin mereka pun tidak mau berada dlm kelompok itu jika ada pilihan..

aimie amalina berkata...

errrr
haduiiii
60sen?

haduhhh
pengsan melihat

naziyatul fatihah berkata...

erkkkkk...

Abg Stalker berkata...

alamak ai..tu ke gupe pelacur sana?x berahi tgk le..mke pelanggan pun cm perompak padang pasir je.kesian jgk la kt depa ni.kdg2 yg melacur tu pun bkn la rela..tp rela paksa,nk tanggung family ke kn.hm..kerajaan diorg x nk bantu rakyat..

Gen2Merah berkata...

kesian ada, meluat pun ada.... hmmm macam2

Bidadari Syurga berkata...

hurmmmmm

deqla manjew berkata...

eeeiii...tmpt kotor pun bole lyn gak ke?? ish..rasanya x berbaloi 60sen tuh...huhuhu

aku budak klang berkata...

kuasa perut.....bila perut lapar apa pun boleh terjadi.....

With Julia berkata...

Ya Allah...x sangka masyarakat di sana menjalankan bidang pelacuran mereka mcm kerjaya tetap...haiwan pun x mcm itu...inikan pula manusia yg dikurniakan akal dan fitrah malu...subhanaAllah.....jauhkanlah Malaysia dari itu semua...satu pendedahan yg membuka mata kita sendiri betapa syukurnya hidup dimuka bumi MAlaysia...aminnnnn

belogkiter berkata...

murah nya....

Anonymous lah kononnya.. [^^,] berkata...

ish.. macam tak ada halangan aje dari pihak berkuasa..

Cinta Hatiku berkata...

masyaAllah...

cemomoi berkata...

demi sesuap makan... manusia hilang maruah

Bulan Syurga Firdaus berkata...

hhmmm

Sekamar Rindu berkata...

Bulan Syurga Firdaus,

nape tu..?

Sekamar Rindu berkata...

cemomoi,

nak buat mcm mana??

Sekamar Rindu berkata...

Cinta Hatiku,

kadang2 kesempitan hidup berlaku mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

Anonymous lah kononnya,

halang pun..tetap ada juga..

Sekamar Rindu berkata...

belogkiter,

kalau jual mahal nanti tak laku..

Sekamar Rindu berkata...

With Julia,

tempat orang kesusahan sangat terserlah..demi kelangsungan hidup..terpaksa buat kerja keji ini.

Sekamar Rindu berkata...

aku budak klang,

kuasa perut kadang2 memang kejam..

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

pada kita memang rasa mcm kotor..di tempat dia orang tu ok..

Sekamar Rindu berkata...

Bidadari Syurga,

tanpa kata..ke?

Sekamar Rindu berkata...

Gen2Merah,

hehe.meluat..??

Sekamar Rindu berkata...

Abg Stalker.

hahaha ishh tak baik kata muka langgan mcm perompak padang pasir..ish

.

Sekamar Rindu berkata...

naziyatul fatihah,

terkejut ke.?

Sekamar Rindu berkata...

aimie amalina,

murah kan..??

Sekamar Rindu berkata...

hani@debumelukut,

kak...kesempitan hidup dan mungkin tulah cara mudah nak dapatkan duit..

Sekamar Rindu berkata...

eita,

kesian...sungguh..

Sekamar Rindu berkata...

ieja amieja,

kita tak mengalami pasti sukar nak menyelaminya..

Sekamar Rindu berkata...

wanie wonek,

memang cun2..

Sekamar Rindu berkata...

sugar2 kapas strawberry.

memang kesian..

Stairway to heaven berkata...

~~;-P no komen(hidung lelaki tu itam la..xbelang pun...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy