Khamis, 29 Disember 2011

Amah di tinggal di tepi jalan selepas diperkosa tujuh lelaki

MAKKAH: Unit siasatan jenayah polis Makkah menemui seorang pembantu rumah warga Indonesia di pusat imigresen al-Jabal di lebuh raya Makkah-Laith dalam keadaan tidak bermaya.

Menurut polis, pembantu rumah berusia 20-an itu dilaporkan dibelasah dan diperkosa oleh tujuh lelaki mabuk, semalam. Polis berkata, wanita itu yang bekerja dengan penduduk tempatan di Makkah meninggalkan kediaman majikannya bersama dua lelaki muda menuju ke apartmen mereka di Jeddah.

Menurut kenyataan polis, lelaki terbabit kemudian menghubungi lima lagi rakannya untuk bertemu mereka di lebuh raya Makkah-Laith. Dua lelaki terbabit membawa alkohol dari Jeddah dan bertemu lima lagi rakan mereka di satu kawasan terpencil sebelum memperkosa wanita itu.

Mangsa kemudian ditinggalkan di jalan raya berhampiran lebuhraya Makkah-Laith.

Mangsa ditemui anggota polis peronda dalam keadaan terhoyong-hayang, lesu dan sukar untuk berjalan. - AN


sumber : myMetro




12 ulasan:

Biey berkata...

kesiannya dia...

aku budak klang berkata...

ehmmm...macam2 bahaya pada kita org pompuan ni

abah khalisha berkata...

keciannya...dah lah berlaku di Mekah pulak tu

storyfromme berkata...

kejamnya manusia sekarang :(

cik Kartun berkata...

ermm.. makkah tu kot.. :(

Aziela berkata...

Yang dia keluar dgn lelaki lain mlm2 tu kenapa? Aduihh...nak salahkan saper nie....

BisMi Aishah berkata...

kesian nye... ;((

CGG berkata...

pity her..
kejam betol!

misshannajr berkata...

hurm! kat pompuan tu~ dah la tinggalkan majikan pastu ikut lelaki plak tu..berani sungguh la..
pada perogol tu~ berani giler buat dosa besar kat tanah suci mekah huhu..

GamesBlack berkata...

nice post :D

Faaein Talip Roy berkata...

Nauzubillah minzalik.. mohon dijauhkan perkara2 macam ni..

dan semoga si pelaku mendapat balasannya..

Stairway to heaven berkata...

hmm, Ya Tuhan..slps ini jgn biarkan dia sendirian lagi...kau jadilah perisainya sehingga ke nafasnya yg terakhir..AMIN!!..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy