Selasa, 27 Disember 2011

berikan aku erti…





berikan aku erti…
walaupun tak semua hal di dunia ini
sukar dimengertikan



18 ulasan:

cik chinta berkata...

kalau semua senang di mengerti. senang xpayah ajar susah2 =D

Faaein Talip Roy berkata...

tak semua hal bisa dimengertikan..


*lama tak jengah sini.. apa khabar SR?.. ^^,

sea_lavender berkata...

bermohon pada Dia Maha Mengetahui segalanya yg mnjdai rahsia pd kte sndiri~~

3no gr33ny berkata...

siapalah bisa mengerti hati kita...

Cikgu Ma berkata...

nak pinjam kamus saya?atau kalo nak canggih lagi kamus besta ada jugak..=)

**gurau jerr.. =)

sejenis ketagihan

Stairway to heaven berkata...

~~Morning sekamar rindu...!!..Wut?..nak berikan ''erti..,haish!!..xbleh..nehi..nehi.....tapi kalau nak ''MAKNA saya bleh bagi....kejap ea......................KAMUS plezzz....!! ;-*

Farid berkata...

Salam sekamar rindu

Sudah menjadi follower tapi kenapa profil tak muncul kat situ ekk...

cik Kartun berkata...

entah laa.. memang susah nk mngertikn sesuatu prkara yg tak jelas

eMMe berkata...

erti hidup?
erti cinta?
erti kasih sayang?
erti yg tak dimengertikan....??
apa saja ertinya...kamu saja yg mengerti kan....

Ila berkata...

hidup perlu ada erti kan

Jom Singgah Baca : Wordless Wednesday #6 | Kalau Berani Samanlah!

maszull berkata...

assalamualaikum SR...moga Allah akan memberikan petunjukNYA...InsyaAllah..:)

aku budak klang berkata...

aku yg tak pernah mengerti he he he...

tunz berkata...

apa makna semuanya ini....

Young Girl Dream's berkata...

jgn lah sedih2 SR , awk kena igt ye , semua yg berlaku tu pasti ade hikmah nya :')

misshannajr berkata...

takut jer dengar..apalah perasaan anak2 pompuan dorang bila tiba masanya..harus la lari dr umah pon xpe..

MamaEma berkata...

jangan salah erti sudah...

Semanis Rindu berkata...

assalammualikum saudara Sekamar Rindu...

kerna-kerna tak semua hal di dunia ini sukar dimergertikan, maka janganlah kita mgusutkan fikiran akan hal-hal yang remeh sehinggakan buley mjejaskan khidupan sharian kita....

Deru Ombak berkata...

Anak..
Dikala jiwamu terlalu sepi, ibu pernah menemani mu dalam puisi.

Tatkala laramu meronta kerana kehilangan, ibu juga pernah membelai runtun mu dalam puisi.

Jika hari ini anak meminta sebuah erti..
Tidak mungkin ibu mampu memberi..

Kerana erti itu hanya kamu saja yang tahu.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy