Rabu, 21 Disember 2011

[ gambar ] Gara-Gara Terlalu Sayangkan Isteri, Suami Tidak Sanggup Kuburkan Mayat Isteri Dan Letak Mayat Isteri Di Meja Kaca Ruang Tamu




Si suami, Jeff Green, 32 tahun, seorang warga Amerika yg tinggal di Arizona Jeff menderita kerana isterinya meninggal dan membuat si suami seperti gila. Untuk mengatasi penderitaannya, Jeff lakukan sesuatu yg sungguh di luar kebiasaan. Lucy, demikian nama isterinya yg meninggal kerana menghidap penyakit jantung yg membuatnya meninggal di usia 29. Kalimat terakhirnya,

"Kita akan bertemu lagi di syurga". Tapi kalimat itu tidak cukup menyakinkan Jeff.

Detik detik terakhir mayat isterinya dikuburkan, Jeff memutuskan yang dia tidak boleh membiarkan Lucy pergi begitu saja. Atas izin pentadbiran AS, Jeff dibenarkan membawa mayat isteri nya ke rumah. Kerana Lucy semasa hidupnya suka humor, Jeff berfikir pasti isteri nya tidak keberatan jika di jadikan meja kopi. Jeff lalu memesan meja kaca khusus yg boleh menghentikan proses pembusukan. Harga meja itu US$ 6000.

42 ulasan:

WHYJ berkata...

Ya Allah seksanya..sudahlah mati , menjadi tontonan orang pulak. haishh. malang betul perempuan tu jadi isteri dia.

aza berkata...

isk2...ada jgak org cmtu...
ksian is3 dia tu..

KaK LimAh Si SupiR berkata...

syg betol dye pd wife dye ye

Bidadari Syurga berkata...

mak aiiii...

bannie berkata...

alamak aiii...agak2 lah kot yepun sweet couple:)

YAYA AZURA berkata...

tak teringin nak duduk kat sofa tu...tak lalu nak minum kopi..hihi..

miss fiza berkata...

err.. tatau nk komen...mcm ni pon ade ye

Ila berkata...

hai,kesian bini dia..dah mati pun tak hidup senang..hehhe...

Za berkata...

geli!

mama maman berkata...

keja giler eks.. apa xreput ke lama2... takut mama nak tgk... aduhai.. keja luar azali nih..

SURIA AMANDA berkata...

uish..tp kalau at the end laki dia jumpa ppuan lain?

deqla manjew berkata...

x seram ke sape2 yg dtg umah dye tu? buatnya roh bini dye berkeliaran..ish2

sharamli berkata...

sampai macam tu sekali..ad0i

maszull berkata...

assalamualaikum SR...terlampau sayang kat isteri sanggupdiebuat mcm ni kan x takut ker...hehehehe...mcm ni pun ada skg ni...:)

lady butterfly berkata...

singgah blog sekamar rindu..tq folo me....me also folo ur blog...byk info blog ni.. =))

zainab_baniaz berkata...

salam... astagfirullah al' azim...
terkejut betul!

Adlina Husaini berkata...

ish seram aih..ada mayat dalam rumah

Stairway to heaven berkata...

~~aduyai...dah jadi mayat pun suami masih syg...jelesnya aku...huhuhuhu

si para para berkata...

kesian..kesian..

eMMe berkata...

sampai cam tu sayang dia terhadap isteri dia....isk2!!!

nasha sanza berkata...

tu kejam! bukannya sayang..

Sekamar Rindu berkata...

nasha sanza,

terasa mcm kejam kan.?

Sekamar Rindu berkata...

WHYJ,

sungguh menyeksakan..sampai hati suami buat mcm tu..

Sekamar Rindu berkata...

aza,

ada..terlebih sayang..

Sekamar Rindu berkata...

KaK LimAh Si SupiR,

terlebih sayang..yg sungguh pelik sekali..

Sekamar Rindu berkata...

Bidadari Syurga,

terkejut ke..????

Sekamar Rindu berkata...

bannie,

tak sempat nak agak..:)

Sekamar Rindu berkata...

YAYA AZURA,

hehee..takut..:))))))

Sekamar Rindu berkata...

miss fiza,

awak sampai terkedu..:??

Sekamar Rindu berkata...

Ila,

cukup kesian..:)

Sekamar Rindu berkata...

Za,

hehehe..geli ek.?

Sekamar Rindu berkata...

mama maman,

memang keje gila...sungguh gila.

Sekamar Rindu berkata...

SURIA AMANDA,

tak tahu la.

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

dia memang tak ada rasa seram...

Sekamar Rindu berkata...

sharamli,

memang teruk kan sha kan??

Sekamar Rindu berkata...

wa;aikummusalam..maszull,


memang terlampau sayang...agak2 la kalau sayang pun..

Sekamar Rindu berkata...

lady butterfly,

terima kasih singgah blog saya....

Sekamar Rindu berkata...

zainab_baniaz,

saya pun terkejut

Sekamar Rindu berkata...

Adlina Husaini,

sangat seram...

Sekamar Rindu berkata...

Stairway to heaven,

kepelikan yg sungguh membingungkan..

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

memag sungguh kesian..

Sekamar Rindu berkata...

eMMe,

berlebih2 sayang pun tak elok juga.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy