Rabu, 21 Disember 2011

[ gambar ] Gaya Rambut Yang Paling Cantik Di AS..





Inilah gaya rambut yang mendapat pengiktirafan sebagai gaya rambut yg paling cantik di AS.... hebat..hebat....ada yg nak try cuba buat mcm wanita ni..??






37 ulasan:

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Pendahuluan.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Isi... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Penutup... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

P/S Rasanya sang kutu-kutuanpun angkat tangan menyerah kalah kalau ugut nak campak kat rambut ppuan tu... sesat memanjang!

KaK LimAh Si SupiR berkata...

aiyakkkk..xnmpk mate :P

Zurae berkata...

hihihi...kelakar... xtau la saya tang mana yang nampak cantik..

Zurae berkata...

hihihi...kelakar... xtau la saya tang mana yang nampak cantik..

Zurae berkata...

hihihi...kelakar... xtau la saya tang mana yang nampak cantik..

Cik Fantha Lalala berkata...

heheheh... nak pakai helmet cane tu...

[PCL] berkata...

hahaha...kutu badak pun pengsan duk lama2 kat dalam semak tuh...

maszull berkata...

assalamualaikum SR...hahahaha fuyooooo dahsyatnya pada siapa yg berani bolehla ikut style ni yer...:)

iyan shazlind berkata...

kutu tak dpt cari jalan pulang kalau termasuk ke hutan rambut camni

amniey91 berkata...

haha..boley wat pokok krismas da tu..tinggal letak loceng je...:)

aReLaN berkata...

pergh...apa jnis binatang klu msuk tu mmg sesat la xkuar2.hahahahaha

3no gr33ny berkata...

guurrlppp...kalo gini gamaknye..hamba mahu jd org yang paling tak cantik saja la..huhu

Scarlett O'Hara berkata...

Tak boleh tahan.Gelak sorang2 tengok rambut ni.

Abg Stalker berkata...

rambut cmni x pyh pakai helmet kalau naik motor.kompem selamat.hahhaha

ezzu berkata...

confirm kalu lipas masuk pun boleh sesat nie...hahahaha

WHYJ berkata...

mak aih. ini macam pun ada. haha.

aqmahoocyunkqamo berkata...

fuyoo...ni br btol2 afro..!!hahahah

deqla manjew berkata...

hahahahahahahaha...x berat ke dye bawak tu? sgala mcm jenis kutu kot bertendang lam rmbt dye tu!!

zainab_baniaz berkata...

salam...

kalau nak jawapan daripada wanita yg bukan sepertinya... tanya lah saya, dan jawab saya (tidak akan pernah) ni kalau kutuk melekat kat kepala habis menjadi sarang kutuklah namanya...

Sekamar Rindu berkata...

zainab_baniaz,


hehehhee..suka komen kamu ni..:)

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

heheh tak tahu la berat ke tak nya puan..

Sekamar Rindu berkata...

aqmahoocyunkqamo,

memang klasssss gitu...:))

Sekamar Rindu berkata...

WHYJ,

ada....:)))

Sekamar Rindu berkata...

ezzu,

hehehhee..cian kat lipas tuuu.:)

Sekamar Rindu berkata...

Abg Stalker,

polis pun pening nak saman mcm mana....sebab helmet saiz kepala dia tak ada dijual dipasaran.:)

Sekamar Rindu berkata...

CETUSAN SEIKHLAS RASA,

hehehe..

Sekamar Rindu berkata...

KaK LimAh Si SupiR,

tu la tu..sampai menutup mata....hhehe

Sekamar Rindu berkata...

Zurae,

hehehe..memang agak lucu sikit...tang rambut dia laaa..zurae.

Sekamar Rindu berkata...

Cik Fantha Lalala,

memang susah nak pakai helmet..tak ada saiz!

Sekamar Rindu berkata...

[PCL,


hehehe..sesat 7 hari tujuh malam baru boleh keluar..hehehe

Sekamar Rindu berkata...

maszull,

walaikummusalam...mama maszull,
memang dasat sikit ni mama..

Sekamar Rindu berkata...

iyan shazlind,

kutu pun lemas minta nyawa...hehe

Sekamar Rindu berkata...

amniey91,

hehehe..pokok krismas?? hahaa

Sekamar Rindu berkata...

aReLaN,

hehehe..memang dah...

Sekamar Rindu berkata...

3no gr33ny,

:)))))

Sekamar Rindu berkata...

Scarlett O'Hara,

hehehhe..saya pun gelak juga..hehe

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2 para sahabat...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy