Selasa, 13 Disember 2011

[ gambar ] Inilah Blogger Perempuan Yang Misinya Mahu Mencium 100 Orang Pemuda.



Perempuan ini bernama Yang Ya-ching, Seorang blogger dari Taiwan memiliki misi untuk mencium 100 pemuda tak dikenalinya di Paris. Dia berumur 27 tahun dan sedang belajar di Paris. Dia berhasrat untuk meniggalkan sesuatu yang paling indah bagi menunjukkan yang dia pernah berada di kota ini. Dia memulakan misinya dengan mencium salah seorang pekerja advertising yang sedang memasang billboard di kota Paris. Tindakannya ini menimbulkan kontroversi sendiri di blog pribadinya.

Menurut Taipei Times, para lelaki Taiwan agak cemburu dan menyesalkan kenapa misi ini dilakukan di Paris bukannya di Taiwan sendiri dan ada juga yang mengatakan misi ini hanyalah salah satu alasan untuk dapat mencium pemuda tampan di Paris.Setelah misi ini tercapai, Yang berniat untuk menuliskan buku tentang penglamannya.


sumber: Klik Sini


p/s: Jenis tak senonoh punya blogger...!




24 ulasan:

deqla manjew berkata...

haishh..mcm2 la...nk glemer ke tuk puaskan nafsu semata nih??

aku budak klang berkata...

aku pulak nak jugak la buat mcm tu tapi bukan cium....ehmmmm...minta 100 org pemuda bagi 1000 hengget kat aku ..ok tak??? itu pun kat kawasan klang aje...kalau berjaya nanti aku g kawasan lain plak...

Semanis Rindu berkata...

macam-macam perangai..!!!

Cahaya Qaseh berkata...

hahaaaa... orang macam ni pun ade?? rosak.. rosak... +_+

maszull berkata...

assalamualaikum sekamar rindu...mcm ni pun ada ek...:)

affa berkata...

dia nak wat rekod~ ^_^

Lilyy berkata...

tu la.. rasanya mcm nk glemer je.. nk enterframe kot.. ish3..

Mizz ErMa berkata...

nasib baek misi mencium aje..kalo misi bunuh macam cite sanggul beracun tu? naya..hehehe

eita berkata...

dah macam citer erra je....bunuh suami 100 orang...
macam2 hal..

Edy Fee berkata...

pilih yang hensem2 lak tu nak cium..saje je amik kesempatan.hahaha

sdOpTeRa LiTUrA berkata...

mcm2 perangai manusia skrg
huuhuhuhuhuhu =(

Sekamar Rindu berkata...

sdOpTeRa LiTUrA,

memang perangai manusia yg pelik2 skrg ni..

Sekamar Rindu berkata...

Edy Fee,

tu la tu.....pilih yg hansem2 lak..

Sekamar Rindu berkata...

eita,

lebih kurang la..:)

Sekamar Rindu berkata...

Mizz ErMa,

nak cari nama dengan cara tak bermoral...

Sekamar Rindu berkata...

Lilyy,


saja je nak enterframe tuuu.

Sekamar Rindu berkata...

affa,

rekod yg tak baik..tak senonoh..

Sekamar Rindu berkata...

maszull,

walikummusalam....ada juga mama..

Sekamar Rindu berkata...

Cahaya Qaseh,

sungguh rosak..

Sekamar Rindu berkata...

Semanis Rindu,

memang mcm2 perangai...

Sekamar Rindu berkata...

aku budak klang,

hehe..sangat okey..hehehe...

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,


memang mcm2..

Nuraini An-Nisa' berkata...

NAsib baik bukan orang kita,
kalao x wat malu je... huhu...

Sekamar Rindu berkata...

Nuraini An-Nisa',

BETUL..KALAU orang kita yg buat mcm tu, nk cari nahas namanya..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy