Sabtu, 10 Disember 2011

[ gambar ] Inilah Lelaki Yang Berkahwin Dengan Patung..











dunia semakin pelik......mcm dah tak ada perempuan dalam dunia ni...ishhhh



9 ulasan:

blogtilldrop berkata...

pelik..memang pelik...

♥AQiL KaMaRuDiN♥ berkata...

Ya Allah. Masha Allah. lelaki ni mungkin kurang siuman. mungkin putus cinta atau frust sebab cinta sampaikan patung dan manusia pun sama je bagi dia. saya rasa lelaki ni ada masalah mental. mungkin dia pernah alami tekanan hidup yg melampau.

manusia zaman sekarang, pelik2 je. hari tu manusia kahwin dengan anjing, ular dan yg ni patung pula. apa yg dah terjadi pada manusia dalam dunia ni? ya Allah..

CintaZulaikha berkata...

ni jns manusia yg takot dikecewakan..sb tuh gi amik insentif lain..kawen ngn patung

Yatie Awang berkata...

kepelikkan apakah yang dia miliki

3no gr33ny berkata...

nak kata xlaku..ok je..xdela xhensem ek

Semanis Rindu berkata...

macam-macam hal...macam-macam perangai.....makin tak faham sikap segelintir manusia yang mempunyai akal fikran yang dianugerah olehNya mjadi sedemikian rupa......dunia dunia....dunia akhir zaman tiada yang pelik lagi dah...semuanya x mustahil kini....Subahanallah.....

Nuraini An-Nisa' berkata...

kecewa dengan perempuan kot...
takut nak bercinta dengan perempuan, patung pun jadilah... huhu...

Stairway to heaven berkata...

~~Aduyai...patung pun ader suami..kesian ''kita kat sini...huhu....

Anggerik Putih berkata...

Pelik....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy