Rabu, 14 Disember 2011

[ gambar ] Jom Lihat Pertandingan Gusti Sumo Bagi Wanita-Wanita Jepun










di jepun pertandingan gusti sumo sangat diminati oleh kaum lelaki dan wanita. mereka yang
handal dalam sumo ini disanjung tinggi di Jepun, tak hairanlah
ada perempuan Jepun yg suka dalam pertandingan sumo ini..


di Malaysia..tak ada pula gadis melayu yang minat dengan silat..
betul ke kenyataan saya ini..?




12 ulasan:

maszull berkata...

assalamualaikum sekamar rindu...fuyooo perempuan pun ada join sumo ni ek...dahsyatnya....:)

Daddylicious berkata...

tengok boleh la dekat tidak sekali seram whooo...:)

emy zulaiha berkata...

omai..haha sngt cumil..

eh mcm ta betul je..rasenye masih ramai girls suke silat..sebab kat sekolah dulu rmi girls nak msk silat.tp tak cukop quota :)

KaK LimAh Si SupiR berkata...

aiyakkkk..ganas sumo ni..takut i :P

Mizz ErMa berkata...

hm, masa sekolah dulu, ramai gk kawan1 pompuan sy msuk silat..=)

eita berkata...

sungguh menakutkan....
silat?...takut patah tangan..

Sekamar Rindu berkata...

eita,

sungguh brutal..

Sekamar Rindu berkata...

Mizz ErMa,

bgus...ada juga asas memepertahankan diri..

Sekamar Rindu berkata...

KaK LimAh Si SupiR,

:))))

Sekamar Rindu berkata...

emy zulaiha,

bagus...:)

Sekamar Rindu berkata...

Daddylicious,

hehe..

Sekamar Rindu berkata...

maszull,

walaikummusalam mama.sungguh dasat dan brutal wanita2 jepun ni...kan?

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy