Khamis, 15 Disember 2011

[ gambar ] Seorang Kakak Melayani Dan Bergurau Senda Dengan Adiknya Yang Cacat...






Seorang kakak melayani adiknya yang cacat anggota...kasih sayang pada adik tidak berubah..kekal selamanya wp adiknya cacat..

47 ulasan:

aku budak klang berkata...

kasih sayang adik beradik....

KuNanGKuNanG berkata...

moga kasih syg mereka kekal hingga ke akhir hayat..

Amyra berkata...

sedih :(

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah.. tersentuh tgk gambar ni.. pandai mereka bergurau..

nasha sanza berkata...

comelnya..kesian tengok..syukur sebab lengkap anggota badan..

Myra Jay berkata...

Betapa bahagianya mereka ;)

sugar2 kapas strawberry berkata...

bagus betul abg dia..terharu !

deqla manjew berkata...

mesranya...

maira berkata...

Salam dik, apa khabar? moga dirahmati Allah sentiasa.. terharunya tengok pic tu... bergenang airmata mengenangkan sucinya hati sikecil, tiada diskriminasi... kasih setulus hati

maira berkata...

Salam dik, apa khabar? moga dirahmati Allah sentiasa.. terharunya tengok pic tu... bergenang airmata mengenangkan sucinya hati sikecil, tiada diskriminasi... kasih setulus hati

Daddylicious berkata...

kedua2nya kiut...:)

konde berkata...

subhanallah.... selalu bersyukur atas nikmat :)


Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

miss-nabil berkata...

ya allah.
kalau laa semua manusia ada sifat macam ni. :')

maszull berkata...

assalamualaikum sekamar rindu....kesian die kan walaupun cacat tapi masih dpt bermain ngan kakaknya itu...

terharu rasa hati mama bila melihatnya...izinkan mama share yer...:)

Yatie Awang berkata...

betul tu, kasih sayang dan ikatan kekeluargaan tak dapat dipisahkan...baik kakaknya

Kakzakie berkata...

Terharu sangat kakak melihatnya SR...

ShahzCudin berkata...

bagus kakak dia..harap2 smpi besar die bleh lyn adik die mcm ni

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

rsnya penah tgk video kanak-kanak ni dulu :)

cuterosse berkata...

sedih citer niee..

Faarihin berkata...

adik dia comel!

semoga kasih seorang kakak terhadap adiknya tak akan pernah luntur..

Semanis Rindu berkata...

alahai.....mesranya kedua bradik ini...terharu dan tersentuh rasa hati....walaupun begitu keadaannya namun ikatan silaturrahim yang ditunjukkan amat menyentuh hati....kasih sayang seorang kakak pada adik dan kasih sayang adik kepada kakaknya.....moga mereka kekal berbahagia hingga akhirnya...

eita berkata...

ni baru di namakan kasih sayang...
takde perbezaan apa2 pun

Sekamar Rindu berkata...

aku budak klang,

SUNGGUH terharu rasanya...:)

Sekamar Rindu berkata...

KuNanGKuNanG,

moga2 begitulh kak...

Sekamar Rindu berkata...

Amyra,

memang agak menyedihkan..

Sekamar Rindu berkata...

IntaNBerliaN,

memang agak terharu bila melihat gambar tersebut..

Sekamar Rindu berkata...

nasha sanza,

kita yang lengkap anggota badan seharusnya bersyukur..

Sekamar Rindu berkata...

Myra Jay,

betul..terpancar keceriaan mereka berdua...sungguh terharu

Sekamar Rindu berkata...

sugar2 kapas strawberry,


sungguh terharu...

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

kasih sayang kakak kepada adik...

Sekamar Rindu berkata...

kak maira

terima kasih pada kak yg sudi singgah komen di sini../

Sekamar Rindu berkata...

Daddylicious,

so cute....:)

Sekamar Rindu berkata...

konde,

ya kita perlu bersyukur di atas segala nikmat yg dikurniakan Allah swt..

Sekamar Rindu berkata...

miss-nabil,

manusia kadang2 kejam..hilang pertimbangan..hilang rasa kasih dan sayang..dan yg paling sedih ada yg malu nak bersama ahli keluarga yg cacat...patut ke?

Sekamar Rindu berkata...

mama maszull,

walaikummusalam..sungguh kesian juga lihat pic tu mama..

moga ada sedikit pengajaran yg dapat dipelajari..InsyaAllah melalui entri ni/../

Sekamar Rindu berkata...

Yatie Awang,

memang tak dapat dipisahkan..
hanya maut saja yg mampu memisahkan mereka..

Sekamar Rindu berkata...

Kakzakie,

saya pun rasa mcm tu juga kak..

Sekamar Rindu berkata...

ShahzCudin,

kasih sayang kakak pada adiknya sampai bila2..

Sekamar Rindu berkata...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty,


ya..??

Sekamar Rindu berkata...

cuterosse,

sungguh sedih dan sungguh terharu sekali..

Sekamar Rindu berkata...

Faarihin,

memang tak pernah pudar rasa kasih dan sayang seorang kakak pada adiknya..

Sekamar Rindu berkata...

Semanis Rindu,

kemesraan mereka berdia tu membuat ramai yg rasa sungguh terharu..

.

Sekamar Rindu berkata...

eita,

betul..

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas semua komen2 rakan saya..

Stairway to heaven berkata...

~~~shuweeeeeeeeet banget!!!!...

Rin_Aff berkata...

sangat terharu tgok gelagat dua beradik ni...
tentu ibu diorg sgt bangga...

Misz Emilynn berkata...

comey nyer dua-dua =))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy