Jumaat, 23 Disember 2011

[ gambar ] Sewa "Kotak Ciuman" Untuk Bercium Di China












Di taman selalu ramai pasangan yang mencari tempat tersembunyi untuk berciuman dengan pasangan tetapi tidak di sebuah taman di China kerana seorang remaja yang berusia 13 telah membuat sebuah kotak khusus untuk mereka yang ingin berciuman dengan pasangan tanpa ada rasa malu dilihat orang.

Idea ini datang kerana banyak anak-anak muda yang masih malu berciuman di depan orang ramai. Untuk mereka yang ingin menggunakan Kotak Ciuman tersebut dikenakan bayaran sebanyak 2 yuan selama waktu 2 minit....[ pandai betul cari duit..]




sumber: http://www.borakkosong.com/2010/10/sewa-kotak-ciuman-untuk-bercium.html


p.s:: minta2 la benda2 mcm ni tak berlaku di Malaysia...



6 ulasan:

aza berkata...

isk2...mcm2 kan zaman skarang nih..

deqla manjew berkata...

dlm kotak pun jadi? mcm terdesak sgt je...

Semanis Rindu berkata...

perghh...buley macam tu pulak..???gosak gosak...kalu kat malaysia camnie, mau retak terbelah bumi...cepat kiamat dunia...subahanallah..

Sekamar Rindu berkata...

Semanis Rindu,

di tempat org biarlah apa pun..kalau di malaysia buat mcm ni gempak seluruh negara..

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

memang terdesak///

Sekamar Rindu berkata...

aza,

sungguh pelik2 berlaku..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy