Ahad, 4 Disember 2011

Inilah Lelaki Yang Menganggap Buaya Seperti Anak Sendiri, Setiap Hari Memeluk Buayanya..




Dengan rahang yang kuat, gigi yang besar runcing, reptilia yang satu ini sangat terkenal dengan reputasi buruknya. Namun dapatkah anda membayangkan berenang dengan seekor buaya seberat 120 kilogram?, tentu anda tidak akan berani bukan...sialp2 hari bulan jadi arwah laa kan..

Namun fakta di atas rupanya tidak berlaku bagi Nelson, seekor buaya sepanjang 3 meter, dimana buaya ini amat menyukai usapan lembut di dagunya saat ia berenang di kolam bersama Nelson.

Menurut Nelson buaya yang berusia 17 tahun ini adalah seekor buaya yang lembut dan sejauh ini ia tidak pernah menggigit orang yang berenag dengannya.

“Anda dapat medekati dengan buaya kerana sifat lembut mereka.Bahkan buaya juga membiarkan anda menggosok bahagian bawah dagunya” jelas Parker yang juga mengganggap buaya ini seperti anak manjanya..

sumber:

Adelaidenow.com.au

12 ulasan:

mizz.miza berkata...

uhh...siyes la...bez ni ..

AwieKashi berkata...

bapak ar....!
ini betul2 awesome nak mampus...

shida berkata...

hu3..penyayang jgk buaya ni..tp seyes cuak jgk mne tau tetibe buaya ni ngaaap!!!
hu3

CintaZulaikha berkata...

uishhh, berani btol lah lelaki nih. saya nih bela ikan pon geli2 nak pegng, ni kan plak buaya..huhu

Lilyy berkata...

errr... ngeri kot... hihihi...
* macam-macam kan.... ~ :)

luahfikiran berkata...

SALAM,
MENARIK KALAU ADA DALAM BENTUK VIDEO.

Bulan Syurga Firdaus berkata...

addoooiiiii x bahaye ke huhuhu

model pakaian muslim wanita berkata...

salam kenal dari saya,,sukses yahh dengan postingan nya

sugar2 kapas strawberry berkata...

lelaki tu hensem..hehehehe.jangan one day buaya tu mkn dia sudah

zainab_baniaz berkata...

a'salam.. rasa-rasanyalah, suratkhabar metro pun ade jugak tulis pasal citer ni... ni silap hari bulan kalau kena baham dek buaya tu, dia pulak jadi mangsanya nanti...

Nuraini An-Nisa' berkata...

Salam...
Maybe dia dah bela buaya nie dari kecik...
Tu jadi camtu... Saya pernah diberitahu kawan saya, boleh bela haiwan nie tapi kita xboleh makan daging nnt dy makan kita... wallahua'lam...

deqla manjew berkata...

x gerun ke pelok buaya tu? kan badan menggerutu...hihi

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy