Selasa, 20 Disember 2011

Isteri bersuami dua tidur sekatil sehingga suami seorang lagi boleh saksikan siaran langsung isterinya berhubungan seks




berita2.com (Ponorogo, Jawa Timur): Entah jenis setan apa yang merasuki fikiran Umi Khasanah (44), wanita bertubuh subur, memilih untuk bersuami dua. Meskipun memiliki suami yang sah, wanita pencari barang-barang lama itu nekad menikah lagi dengan, Hadi (47), seorang staf puskesmas, walaupun hanya menikah di bawah tangan. Yang dapat membuat orang kampung geleng-geleng kepala, mereka bertiga tinggal dalam satu rumah. Saiful (44), suami Umi Khasanah pun rela dan ikhlas isterinya disetubuhi oleh lelaki lain.

Bahkan, yang membuat detik jantung menjadi laju, mereka bertiga tidur dalam satu katil. Hingga, Saiful pun melihat siaran langsung saat isterinya berhubungan seks dengan lelaki lain. Warga desa yang sudah habis kesabarannya pun, segera melakukan penangkapan. Hingga kes ini ditangani pihak polis.

Hadi, Khamis (15/12/2011) mengatakan, dirinya mulai tinggal dirumah pasangan Umi dan Saiful semenjak dua tahun yang lalu. Saat itu, dirinya diusir oleh keluarganya, kerana tertangkap basah melakukan perbuatan tak selayaknya dengan wanita lain. Dirumah yang terletak di desa Madusari kecamatan Sambit itu, benih-benih cinta itu akhirnya tumbuh. “Kerana tiap hari ketemu,” katanya.

Salah satu staf Puskesmas itu juga mengatakan, dirinya sempat mengungkapkan perasaannya pada Umi. Bak gayung bersambut, Umipun menerima cinta terlarang itu. Bahkan, Saiful akhirnya mensetujui hubungan terlarang itu dengan alasan sudah tak mampu lagi memenuhi hasrat istrinya. “Akhirnya kami menikah secara siri,” lanjutnya.
Yani, salah satu warga mengatakan, warga desa sudah tak mampu lagi menahan amarah dengan apa yang dilakukan ketiga orang itu. Yang dinilai telah melakukan hubungan terlarang. Hingga, warga melakukan penangkapan dan menyerahkan sepeuhnya pada polis. “Kalau dibiarkan akan merosak situasi desa sini. Jelas ini merupakan contoh yang tidak baik. Biar ditangani polis saja,” katanya.

sumber:


http://www.borakkosong.com/2011/12/gilaisteri-bersuami-dua-tidur-seranjang.html

26 ulasan:

cx's berkata...

Allahuakhbar!

Abg Stalker berkata...

setan,setan..apa la nk jadi.

WHYJ berkata...

dunia akhir zaman . seteruk-teruk malaysia seperti yg sering dicemuh-cemuh indonesia , tak pernah lagi terjadi kes macam ni kat malaysia. syukur...

eita berkata...

rosak..rosak..dunia dah akir zaman..

3no gr33ny berkata...

ap dh jadi pada dunia..??

Cik Yuyu berkata...

=.='' ape niiiiiiiiiiiiiiiii.

maszull berkata...

assalamualaikum sekamar rindu...manusia dah jadi mcm binatang skg ni kan....mcm ni pun masih boleh dilakukan dimanakah sifat malu yg ada pd manusia ni....:(

Sekamar Rindu berkata...

walaikummusalam wbt.. mama maszull,

bukan mcm lagi mama..memang dah binatang tanpa rasa segan dan silu..

Sekamar Rindu berkata...

Cik Yuyu,

sungguh terkedu dibuatnya..pelik

Sekamar Rindu berkata...

3no gr33ny,

tak tahu nak kata apa///

Sekamar Rindu berkata...

eita,

memang rosak moral..

Sekamar Rindu berkata...

WHYJ,

memang sangat teruk ..jenis tak tahu malu langsung...

Sekamar Rindu berkata...

Abg Stalker,

jenis tak tahu malu..

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

sangat mengejutkan cx..

miss fiza berkata...

nauzubillah min zalik...

Za berkata...

muntah!!!!!!!!!!!

deqla manjew berkata...

astagfirullahalazim....
pompuan kawen dua??!! undang2 mana dye ikot nih??

Semanis Rindu berkata...

SUBAHANALLAH.......

Stairway to heaven berkata...

~xsenonoh ;-P

iyan shazlind berkata...

ish...

Sekamar Rindu berkata...

iyan shazlind,

sangat memalukan.!

Sekamar Rindu berkata...

Stairway to heaven,

memang tak senonoh..

Sekamar Rindu berkata...

Semanis Rindu,

memang tak tahu dosa pahala..

Sekamar Rindu berkata...

deqla manjew,

undang2 sendiri ..ikut hawa nafsu saja puan deqla.

Sekamar Rindu berkata...

Za,

sungguh meloyakan..

Sekamar Rindu berkata...

miss fiza,

memang sungguh menyedihkan..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy