Jumaat, 30 Disember 2011

saat waktu membawamu pergi...




ku tahu sayang…
waktulah yang sejak dulu..
ikut ke mana kita melangkah..
dia jatuh hati pada mu..
sama seperti aku..
ingin ada selalu disampingmu..
sedekat isi dan kuku kita ..

waktu demikian mencuri cintamu..
hingga
kau benar-benar tinggalkanku..





42 ulasan:

Qil_H0shi berkata...

sayu rase bile bace.,seksenye bile rindu someone.,

ahsfantasy24 berkata...

Ada masa kita bersama,
ada ketika kita harus berpisah..


Latest Post:
1. Dulu takut hantu, sekarang takut yang lain pula.
2. Bila dia terlalu mengongkong.

Faaein Talip Roy berkata...

dia busy sket je kut SR..

PCL berkata...

salam singgah pg Jumaat.

Stairway to heaven berkata...

...jiwang.....;-)...layanzzzzzz!!!..

Yui Bieyna berkata...

Salam... trima kseh follow sye.. Sye follow awk blik. (5380)... sungguh puitis.. <3

aku budak klang berkata...

syahdu nya....

Honey Kumicky berkata...

alamak napa sumer wat entry syahdu nie??? semalam honey pon wat gni gak..jemput la dtg...

pilu baca coretan itu...

maszull berkata...

assalamualaikum SR....sedihnya puisi ini dan maksudnya pun memang sungguh mendalam...

cx's berkata...

r u in prob SR? hope u got a blast always :) btw, cx pilih SR disini > http://cxopportunities.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011-by.html

Deru Ombak berkata...

Puisi mu mencuit hati

....Dan waktu juga yang pernah memisahkan antara dua puisi.... :)

3no gr33ny berkata...

tersirat sungguh kata itu

Adylia Qarissa berkata...

kecewa?? ermmmm...

G@D!z$ berkata...

puitis sungguh ayatnya...

sYiRa LoKMaN berkata...

alahaiii..puitisnya :)

nurul husna berkata...

saya suka entri u... ape link fb u ?

cik arija berkata...

=(

Tanpa Nama berkata...

Langkauan masa yang penuh dengan kisah dan cerita sentiasa akan dikenangi dalam diri kita Suka duka, pahit manis, ceria dan gembira, sedih dan kecewa, semuanya wujud sepanjang menempuh hidup

tidak tahu bagaimana ingin bersuara. Akan cuba walau serba kekangan yang ada.InsyaAllah

Tanpa Nama berkata...

SR...Aku jua mencari
terus mencari
sebuah makna hidup
yang sederhana saja

Aku jua mencari
terus mencari
melalui sejumput kata-kata
yang mungkin kumiliki

Ini bukan puisi
bukan pula sastera
sekedar ungkapan hati
melalui tulisan sederhana.

Tanpa Nama berkata...

aku juga sedang mencari, mencari kunci yang tak dibuat tukang kunci hihihi..

Tanpa Nama berkata...

Saya juga sedang meraba raba Mas, mencoba mencari makna hidup di balik kesederhanaan..

Tanpa Nama berkata...

…mengajak merenung..menjelang tutup tahun 2011

Tanpa Nama berkata...

Yang mencari Allah dihati… mencari kebahagian yang sejati dan hakiki…mencari keredhaan allah sebelum berjumpa dengan ALLAH swt..

Teruskan lah hidup ini dengan cahaya NUR dari Allah swt…Insyaallah kita akan mengenaliNYA dan sentiasa mensyukuri rahmat dan nikmatnya…Cita-cita kita adalah untuk masuk ke SYUGA FIRDAUS semoga ALLAH swt…memakbulkannya..semoga allah mengampunkan dosa-dosa kita,.amin…

-sahabatmu-

Tanpa Nama berkata...

Perjalanan yang sungguh berliku.

Hanya yang empunya diri dapat merasakan apakah ‘luka’ yang terbit di saat si dia pergi

sabarlah..

cik Kartun berkata...

SR buat CK rindu kat si dia yg dah xde :(

Sekamar Rindu berkata...

cik Kartun,

doakan saja pada dia tu ..:)

Sekamar Rindu berkata...

Qil_H0shi,

memang betul..:)

Sekamar Rindu berkata...

ahsfantasy24,

bertemu dan berpisah adat dunia,,.

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

hehe..mungkin la tu..tak apa..

Sekamar Rindu berkata...

PCL,

terima kasih singgah sini..

Sekamar Rindu berkata...

Stairway to heaven,

jiwang sekali sekala tak pe..:))

Sekamar Rindu berkata...

Yui Bieyna,

terima kasi folo blog saya..:))

Sekamar Rindu berkata...

aku budak klang,

terima kasih singgah sini..:)

Sekamar Rindu berkata...

Honey Kumicky,

terima kasih singgah komen blog sr.:)

Sekamar Rindu berkata...

walaikummusalam...mama maszull

puisi yg biasa2 saja..:)

Sekamar Rindu berkata...

cx's,

selagi bernama manusia mesti ada masalah cx..:)

tq blog sr terpilih.:)

Sekamar Rindu berkata...

Deru Ombak,

terima kasih sudi singgah komen sini..

Sekamar Rindu berkata...

3no gr33ny,

terima kasih sudi singgah komen sini..

Sekamar Rindu berkata...

Adylia Qarissa,

tak adalah kecwa..:)

Sekamar Rindu berkata...

G@D!z$,

terima kasih..:)

Sekamar Rindu berkata...

nurul husna,

saya tak ada fb...

Sekamar Rindu berkata...

cik arija,

terima kasih..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy