Selasa, 27 Disember 2011

sepasang kekasih sanggup ceroboh rumah orang untuk berkhalwat dan ditangkap dalam keadaan telanjang bulat



CEKUP...pasangan kekasih ditahan selepas dipercayai berkhalwat dalam sebuah bilik di rumah orang.



ALOR GAJAH: Seorang wanita yang juga isteri orang ditemui dalam keadaan mengaibkan apabila berpelukan dalam telanjang bulat dengan teman lelakinya dalam bilik di sebuah rumah Kampung Baru Lendu, Alor Gajah, pagi kelmarin.

Lebih memalukan apabila kejadian kira-kira jam 8.15 pagi itu disedari pemilik rumah berkenaan, Sutini Hamzah, 61, bersama anak lelakinya, Ainol Adnan, 38, yang datang ke rumah itu selepas dimaklumkan jiran mengenai tindakan sepasang kekasih tidak dikenali menginap di rumah mereka tanpa kebenaran.

Ainol ketika ditemui berkata, sebaik dia dan ibunya tiba di rumah itu, mereka mendapati pintu pagar depan, tingkap dan pintu utama rumah terbuka luas seperti sudah lama ditinggalkan.

Katanya, dia memberi salam sebanyak tiga kali, namun tidak bersahut sebelum masuk ke dalam rumah yang mempunyai empat bilik itu untuk melakukan pemeriksaan, namun mendapati tiada sebarang kesan rumah itu diceroboh.

“Bagaimanapun, apabila saya dan ibu masuk ke bilik terakhir, kami terkejut apabila terserempak sepasang kekasih bertelanjang bulat dalam keadaan berpelukan nyenyak tidur seperti orang kepenatan.

“Gelagat mereka sedang berpelukan intim di atas katil amat mengaibkan, malah mereka tidak sedar kehadiran kami,” katanya


p/s...bila dah tak ingat dosa pahala mcm nilah......isteri orang pulak tu..di mana letaknya maruah seorang isteri.?


14 ulasan:

Ila berkata...

apalah nak jadi dgn budak2 skrg

Jom Singgah Baca : Gigi Dah Tak Cantik | Faiz

Muhammad Naqib berkata...

Bile Nafsu Menguasai Diri..,Macam2 Boleh Berlaku..,

AnneRaini berkata...

haihhh..betul2 manusia akhir zaman...

Norhayati Rostam berkata...

Uih, takde keje.

amniey91 berkata...

salam..ish3..dahsyat2..ni cik Am nk mintk tlg SR..support me ok,hahaha...
http://amniey91.blogspot.com/2011/12/jom-support-cik-am.html

~aSFaLiZa~ berkata...

harap org mcm ni cepat2 la bertaubat. ciannya. cetek sgt akal walaupun dah dewasa

belogkiter berkata...

tak da maruah dan hilang iman

Prettywrite berkata...

pening kepala jadinya..macam-macam dah jadi..maksiat berleluasa..ya Allah jauhkanlah kami dari bencana..

Farah Shamsudin berkata...

aduhaiii....

selipar hijau berkata...

pergh!~mintak simpang.

aku budak klang berkata...

alamak baru je balik dari sana....macam2 dunia sekarang

Cik Yuyu berkata...

Ya Allah. hindarilah kami semua dari maksiat dan kemurkaanMu.. :(

3no gr33ny berkata...

entah apa lagi dunia kini...huhu

aza berkata...

isk2..apa nak jdi zamanskrg ni kan
:(

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy