Sabtu, 10 Disember 2011

Suami Suka Rakam Aksi Di Ranjang


KESAL...Rina ketika ditemuramah wartawan Harian Metro.

KUALA LUMPUR: Seorang ahli perniagaan bergelar Datuk menyeksa kehidupan isteri keduanya dengan mengabaikan tanggungjawab memberi nafkah zahir dan batin hampir empat tahun selepas wanita itu meminta diceraikan kerana tidak tahan dengan perangai kasanova suaminya.

Si isteri meminta cerai bukan sekadar tidak tahan kerana pantang melihat wanita ‘berdahi licin’, tetapi lelaki berusia 50-an itu juga mempunyai tabiat jijik iaitu gemar merakam gambar dan video aksi lucahnya bersama pasangan kekasih yang berlainan.

Isteri kedua itu yang hanya mahu dikenali sebagai Rina, 38, berkata setiap kali rahsia terbongkar, suaminya memujuk serta bersumpah tidak mengulangi perangai buruknya, namun janjinya tidak kekal.

Menurutnya, dia hilang sabar dengan sikap ‘kaki perempuan’ suaminya sejak berkahwin hampir 10 tahun lalu dan tidak berubah walaupun kini berusia 50-an.


“Saya banyak kali terjumpa gambar dan rakaman video dia dengan pasangannya ‘beraksi’. Kalau dia pergi ke luar negara, pasti saya memeriksa kameranya kerana saya pernah lihat banyak gambar ‘melaram’ dengan wanita asing.




11 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

paling tak suka laki ada sikap cenggini..huuh

Kakzakie berkata...

Na'uzubillah Himinzalik. Kenapa nak kecoh masuk akhbar. Pergi saja mahkamah syariah setelah membuat laporan kalau perlukan laporan polis cari bukti kemudian minta fasakh ....

belogkiter berkata...

jijik perangainya. benci dengan lelaki macam ni. serius

tunz berkata...

nauzubillah..semoga Allah bukakan pintu taubat untuknya

delarocha berkata...

dah tua pun masih 'hidup' ya.. ahakss

Sekamar Rindu berkata...

delarocha,

hehhee..hiduppppp.:))

Sekamar Rindu berkata...

tunz,

moga allah bukakan pintu hati kepada mereka yang berkenaan tu..amin

Sekamar Rindu berkata...

belogkiter,

saya pun...benci juga..

Sekamar Rindu berkata...

Kakzakie,

tu yg pelik..kenapa sampai msuk surat khbar..adakah nak cari *** murah?

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

tu la tu..moga Allah memberi hidayah kpd lelaki yg mcm ni.

3no gr33ny berkata...

nauzubillah..mintak dijauhkan dgn lelaki yg cmni

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy