Ahad, 4 Disember 2011

[ Video ] Ibu Mengaku Dan Tak Rasa Bersalah Melakukan Hubungan Seks Dengan Anak Sendiri.




Masyallah!!! Perkara ini berlaku di negara seberang iaitu Indonesia. Pada mulanya Hackers sahaja melihat video di satu blog tapi bila diamati betul-betul video ini, ada sesi perbincangan secara terbuka apabila ibu dan anak mengaku pernah bersetubuh atas kerelaan sendiri. Sudah kecoh video ini di merata blog di Malaysia. Mereka ini beragama islam!

Dalam rancangan tersebut, penonton dan pengacara hanya tergelak apabila kedua anak beranak ini mengaku pernah beberapa kali bersetubuh bersama.

Ibu beliau itu seorang janda apabila suami beliau meninggal dunia. Jadi keinginan seks itu sudah melambung-lambung dan menarik anaknya untuk melakukan hubungan terlarang tersebut.
Mereka berkata, jika ibu mahukan seks, dia layan dan jika anak tersebut mahukan seks, ibunya juga merestui permintaannya.

Ya Allah, inikah umat akhir zaman!!!

10 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

gilakan.bangga berbuat dosa sampaikan mempertikaikan hukum Allah.takut kalau tuhan turunkan bala

♥AQiL KaMaRuDiN♥ berkata...

astaghfirullahala'zim. macam pernah baca cerita ni. *tapi tak perasan sangat waktu tu* kalau ni lah sikap umat2 akhir zaman ni, entah la. tak terkata. tak tahu dah nk ckp ape. harap masyarakat kita tak buat macam ni w/pun hakikatnya mmg ada! moga kita dilindungi dari bencana sebab Allah menghapuskan golongan yg tak turuti perintahNya dengan byk cara. hapuskan golongan itu saja, hapuskan semua yg ada disitu tanpa mengira beriman atau tak atau menurunkan bala bencana seperti kemiskinan, peperangan. minta dijauhkan. Nau'zubillahimin zalik

luahfikiran berkata...

SALAM,
MASYAALLAH .... BUAT KERJA TERKUTUK, KEMUDIAN BUAT PENGAKUAN DI KHALAYAK RAMAI ... BERSAHAJA DAN SEMACAM RASA BANGGA PULAK ....PIHAK MEDIA PULAK SANGGUP BERUSAHA MENEMUKAN DUA MANUSIA INI DI DALAM SATU PROGRAM SIARAN .... HADIRIN YANG BERADA DI STUDIO PULAK TERDIRI DRPD GOLONGAN ANAK2 MUDA ! BETUL KATA TUAN ...DUNIA AKHIR ZAMAN! YA ALLAH, BIMBINGLAH KITA SEMUA TERMASUK DUA INDIVIDU INI KE JALAN KEBENARAN.

PCL berkata...

masyaAllah...kenapa sampai jd mcmtu, ..semoga kita dijauhi bala daripada Allah.

udie joe berkata...

astghrllhalazm..doa kn merka btaubt sdh~

Bulan Syurga Firdaus berkata...

Allah....akhir zaman....

cik Kartun berkata...

auzubillah..ape nak jadi dunia nie :(

Hajar Salim berkata...

subnallah nauzubillahiminzaliq mintak jauh dari keturunan kita melakukan benda sumbang mahram seperti ini, astaghfirullahalazim. ampunkanlah dosa merak ya allah :'(

Nuraini An-Nisa' berkata...

Salam...
Saya dah tengok video tu...
Xsangka dunia akhir zaman, ada mak yang sanggup memaksa anak sendiri melakukan hubungan macam tu... nauzubillah...

Suratman Adi berkata...

Jaman memang sudah gak karuan,maksiat merajalela.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy