Sabtu, 28 Januari 2012

[ gambar 4 pics] Dua kucing betina dan jantan bermesra-mesraan di dalam satu kotak







mcm mana masuk pun tak tahu la.....bijak juga kucing ni...


12 ulasan:

iema ツ berkata...

wahh comel .. geram gila tengok ..

maszull berkata...

assalamualaikum SR...betul2 bijak rupanya die sbb nak tumpang sekaki la tu...:)

RAIN90 berkata...

comel kucing berduaannn..siap dalam kotak
haha, aku ada 1 kucing je kat umah nama dia itam sebab apa aku panggil nama dia itam, kulit dia itam..haha

luahfikiran ... mari kita berkata...

Salam,
Jangan kacau dia .... bagi dia peluang

Kunang-Kunang berkata...

Dengkilah tu, tak boleh tengok orang bahagia. he he

Telor Power berkata...

kehkehkeh sempoi la

Sekamar Rindu berkata...

Telor Power,

hehehhe..memang sempoi...hehe

Sekamar Rindu berkata...

Kunang-Kunang,

hehehe..tu la tu kak..:)

Sekamar Rindu berkata...

salam Dato luahfikiran,


heheh..kita bagilah peluang kan..:)

Sekamar Rindu berkata...

RAIN90.

memang sangat comel..eeeee..:0

Sekamar Rindu berkata...

walaikummusalam mama maszull,

hehe..mahu tumpang sekaki tu ma

Sekamar Rindu berkata...

iema ツ,

hehehe..memang comel..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy