Sabtu, 28 Januari 2012

[ gambar ] Aksi Lelaki Menggesel Di Dalam Bas, So Berhati-hatilah wahai para gadis..!






kepada gadis-gadis semasa menaiki bas ataupun LRT dan lain-lain tu..berhati-hati agar tidak menjadi mangsa lelaki yang gila seks mcm dalam gambar tu..

kalau ada berlaku mcm ni..terus tanpa segan silu bagilah penyepak atau penampar dua tiga ibu kat muka lelaki yg jenis mcm ni..

sumber gambar :

http://bestoneoffour.wordpress.com/2011/10/12/aksi-mengesel-perempuan-dalam-bas/#comment-637




26 ulasan:

sea_lavender berkata...

Ei geramnya.. kena mcm tu kasi kuar silat la pada org yg wat tu~

3no gr33ny berkata...

hurmm...agk krg ajr yer..
risau pula mahu naik LRT esk pg

Cik Kay Jue berkata...

thnks ats info nye.. tkt pula... huhu..

Nafisah Ruslan berkata...

pergh! teruk nya! dulu pun hampir2 kena macam ni.. sabar jela.. gatal sungguh!

Princess Nur berkata...

sy pernah kena masa gi pesta buku zaman sekolah dulu..masa tu tak tau apa2 lagi..pastu rasa pelik jer terus melarikan diri..huhuhu

mirmashi berkata...

ishh . mcm2 ragam dunia hari nie . naek bas , lrt pom dh x selamat -.-

iema ツ berkata...

macam macam cara lelaki gila seks nie kan .. teruk betul ..

MiMiEy :) berkata...

eii, bengong nye. gatal gile

shahsyaz berkata...

kurang hajar sungguh! kenapa xde hukuman potong?? eeeii!

misshannajr berkata...

mmg byk kes mcmni berlaku..paling sng kena kalo kat tempat sesak contoh kat pesta2 ker..so elakkan dr pergi tempat2 mcmtu..yg penting jaga diri :)

eita berkata...

sungguh menakutkan kalau jupe orang macam ni..
memang baham nyepak lah...

luahfikiran ... mari kita berkata...

Salam,
Buat malu kaum adam je .. kalau nak sepak, pilih sasaran yang tepat

dayah SnoW Heuka berkata...

@_@ kat mane niyh :O sgt scary movie

Sekamar Rindu berkata...

dayah SnoW Heuka,

kes ni berlaku di China..memang menakutkan..

Sekamar Rindu berkata...

sea_lavender,

berhati-hati semasa naik bas tu

Sekamar Rindu berkata...

3no gr33ny,

yg pasti selalu berhati2

Sekamar Rindu berkata...

Cik Kay Jue,

sama-sama cik kay.

Sekamar Rindu berkata...

Nafisah Ruslan,

ishh..ya ke?..moga tak berulang lagi peristiwa tu..

Sekamar Rindu berkata...

Princess Nur,

selalunya berlaku di tempat2 yg sesak. berhati2 lah..

Sekamar Rindu berkata...

mirmashi,

kita tak ada pilihan..cuma kena berhati2..

Sekamar Rindu berkata...

iema ツ,

mcm2....hati2

Sekamar Rindu berkata...

MiMiEy,

berhati2...

Sekamar Rindu berkata...

shahsyaz,


hahahha..

Sekamar Rindu berkata...

misshannajr,

betul..elakkan di tempat2 sesak tu..

Sekamar Rindu berkata...

eita,

memang menakutkan..

Sekamar Rindu berkata...

salam...Yang Berbahagia Dato' luahfikiran,

betul tu Dato' perlu bagi kat sasaran yang tepat..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy