Isnin, 2 Januari 2012

[ gambar ] Alat Tambahan Nak Elak Kereta Daripada Dicuri







sape tak sayang kereta kan? bukan senang nak beli kalau hilang...so cara di atas boleh dicuba....pencuri pasti fikir fikir banyak kali sebelum nak curi kan?




16 ulasan:

aimie amalina berkata...

heeee
boleh ditimbang tara ni
hehehee :))

Yayan. berkata...

terbaek.. haha ni memang sayang betul nii ^^

eita berkata...

sekali kena potong dah habis....
tapi takpe dah berusaha kan...
tawakal je lah

Cik Yuyu berkata...

ouhhh ye ke... hehe.
selamat tahun baru juga.. :))

Yatie Awang berkata...

sayang kereta sekalipun, takkan sampai macam tuuuu...hehehe

Menangis...menangis
dan terus menangis

miss fiza berkata...

hehe.. macam ni pon boleh?

aReLaN berkata...

pncri pn makin power skang ni masalahnya.kte rse dh ckup secure tp hakikatnya...hmmm..tp mmg leh cbe cre ni.hahaha

telor power berkata...

pencuri sebenarnya berotak kretip

Sekamar Rindu berkata...

telor power,

memang betul..:)

Sekamar Rindu berkata...

aReLaN,

pencuri pun study juga sebelum mencuri..

Sekamar Rindu berkata...

aimie amalina,

timbang tara..?? hahhaa

Sekamar Rindu berkata...

Yayan,

memang sayang..

Sekamar Rindu berkata...

eita,

payah juga nak potong..ada di ke empat2 pintu tu../hahaha

Sekamar Rindu berkata...

Cik Yuyu,

selamat tahun baru..:))

Sekamar Rindu berkata...

Yatie Awang,

hehehe..terlebih sayang..:))

Sekamar Rindu berkata...

miss fiza,

hehhehe..boleh..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy