Selasa, 3 Januari 2012

[gambar] Inilah Kenderaan Kayu Yang Mendapat Tempat Pertama Dalam Pertandingan Mereka Cipta Kereta Di China




sangat unik sekali kan?....abang yg drive pun nampak mcm sempoi je...selamba je....:)



9 ulasan:

telor power berkata...

ini kira maju skit dari zaman flinstone kekehkeh

KaK LimAh Si SupiR berkata...

nmpk cool j..ahak3 :P

maszull berkata...

assalamualaikum SR...fuyoooo cantik gak kan boleh save sikit wet minyak...:)

CintaZulaikha berkata...

cam sempoi abes ja...hehhe

cik Kartun berkata...

ade jual tak? huhuhu

Kunang-Kunang berkata...

He he, kereta lembu kita lagi cantikkan. Tapi kereta kayu dari cina ni tak mengotorkan jalanrayalah.

Ila berkata...

memang unik..sepoi giler

G@D!z$ berkata...

mmg unik...tp sorang je la yg boleh naik...hehee

ibh berkata...

Hahahaha. . .Rilek ja muka dia bawak keta tu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy