Selasa, 3 Januari 2012

[ gambar ] Lelaki yang melutut merayu cinta si gadis..










apa pendapat anda..? agak2 apa yg dibuat oleh lelaki dlm gambar tu, sesuai ke tak..??
saya rasa tak perlulah sampai melutut..tu pendapat saya..


15 ulasan:

TINTA GERIMIS berkata...

sangat2 xperlu.. =)

telor power berkata...

tak patut dan tak perlu, mgkn lelaki tu ada buat silap yg mjejaskn diri dia kot. tu yg smpai minta maaf melutut tu

Cikpuan rara berkata...

kat malaysia ke ni?

ADILA MOHKTAR II berkata...

lelaki tu mesti suka gila dekat pompuan tu sampai sanggup melutut :)

Lia Ana berkata...

x patut lelaki tu buat mcm tu..pempuan itu yang rugi menolak seseorang yang menyangi dia..

elle mokhtar berkata...

kesian dia......

HIDAYAH HIDAIZ berkata...

overnye..xperlu kot..huu!~

eita berkata...

tak tahu nak kata apa...
tak sanggup kehilangan kot...tu yang melutut bagai tu...
cinta kan boleh buat orang jadi buta..

CintaZulaikha berkata...

mmg tader koje...

AMMAR YASIR berkata...

Sampai macam tu sekali...huhuhuhu

massiz berkata...

emm....merayu dan melutut mnagih cinta..cinta tak boleh di paksa..

al-lavendari berkata...

untuk bersangka baik sebab tak tahu cerita sebenarnya .. saya nampak macam kaki dia terseliuh dan mohon bantuan.

iyka syafika berkata...

mmg la..xperlu tapi klau laki tu buat kesalahan yg smpai pompuan tu xleh terima,itu mmg patut la...senang2 je lukakan hati org pompuan kan?huhuhu

.: mama lynn :. berkata...

hehehe byk kan cerita dr gambar camni.. masing2 ada pendapat tersendiri

ɱąȥȵɉȥąɧąȥЩąȵɉ berkata...

TAK PATUT TAK PATUT..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy