Isnin, 30 Januari 2012

[ gambar ] Punca-punca zakar tegang..ini salah satunya...[ sangat memalukan...pakcik ni...ishhh]








Entri ni bukan nak bagi tips untuk tegangkan zakar. Tapi nak bagi anda tengok apa punca "tut" pakcik kat atas ( lihat gambar dalam bulatan) ni pelik semacam jer? Korang faham-faham je lah ye.hehe

Siapakah yang bersalah dalam hal ni...??




10 ulasan:

Cik tikah berkata...

ala... yg p dekat kat perempuan tuh sape sruh. adoii

whitecappuccino berkata...

eeiii! malunya!! semua salah! yg pegi kat tempat camni buat apa?

Nora Shahaira berkata...

erk....

Awie Omar berkata...

ini menunjukkan pakcik tu masih kuat lagi hehehe gurau2 je kak

Isa berkata...

Salam Cikgu;

Cikgu bergurau atau berlawak nih... hahahaha... ini pembelajaran seks untuk tahun berapa cikgu..???

hahahaha...

deqla manjew berkata...

ish2..menggalakkan maksiat jew...

Cik Yuyu berkata...

*tutupmuka*malu aih*

3no gr33ny berkata...

sme salah pompuam jgk ek..huhu

Amanina berkata...

ish memalukan dgn umur mcm tu..

Putry berkata...

adeg pempuan tu gedik la

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy