Sabtu, 28 Januari 2012

[ hebat ] Jom Lihat Pertandingan Tinju Tomoi Khas Untuk Orang Utan ( 14pics)



kehebatan yang ditunjukkan memukau penonton


saat memperkenalkan petinju..



super duper seksi...wow..


hebat....siap ada tomoi lagi..


wah....wah..kontrol hensem la ni..hehe


apa yang dpk menungkan tu....?

"pukul..kuat2 la sikit.." mungkin itulah kata-kata jurulatih.

laa..nape tanggal seluar pulak ni..

belum tamat lagi laa..dah nak menang ke..

lawan...tumbuk betul-betul la....

la...kan dah kena..ishh

wah..yang ni seksi ni....hehe


muka selamba je...mcm kompom menang je



Bertempat di Safari World Bangkok Thailand pertandingan tinju khas untuk Orang Utan telah diadakan. Melihat gelagatnya membuatkan ramai yang tercuit dengan gelagat orang utan ini.



5 ulasan:

Soul Lee Hin berkata...

Haha. comel jek main tinju. :)

deardearyhaty.blogspot.com berkata...

i'm ur 5539..:)

Sekamar Rindu berkata...

Soul Lee Hin,

sungguh comel...

Sekamar Rindu berkata...

deardearyhaty.blogspot.com,

terima kasih folo..:)

Syufarr berkata...

haha..smart! hahaa

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy