Sabtu, 21 Januari 2012

Isteri Bantu Suami Merogol Gadis Yang Datang Minta Tolong Di rumah




KUALA LUMPUR: Malang bagi seorang gadis apabila simpati yang dicari dengan menumpang di rumah bapa dan ibu angkat selepas berselisih faham dengan abangnya bertukar tragedi apabila menjadi hamba seks pasangan terbabit selama 19 hari, sebelum berjaya melarikan diri, Selasa lalu.

Dalam kejadian itu, gadis berkenaan yang berusia 21 tahun berselisih faham dengan abang kandungnya pada 28 Disember lalu sebelum keluar ke rumah bapa dan ibu angkatnya yang berusia 40-an di Kajang Utamauntuk menumpang sementara.

Menurut sumber, sebaik tiba di rumah itu, mangsa menceritakan masalah dialami kepada bapa dan ibu angkatnya itu.

“Selepas mendengar masalah itu, mangsa diarah ibu angkatnya masuk ke dalam bilik tidur utama, tetapi mangsa enggan berbuat demikian menyebabkan dia dipukul.


“Sebaik masuk ke dalam bilik, ibu angkatnya mengunci pintu manakala bapa angkatnya yang menunggu di dalam bilik menayangkan filem lucah,” katanya.


Ulasan Sr..

Ada juga manusia bertopengkan iblis mengambil kesempatan di atas kesusahan orang lain. Sangat sedih membaca berita ini. Kita selalunya terbaca hanya lelaki saja yang melakukan perkara yang terkutuk ini, namun ini sudah lebih, isteri pun ikut sama terbabit membiarkan suami melakukan perkara yang dilaknati oleh Allah SWT. Apa nak jadi dengan dunia hari ini.?





21 ulasan:

.........cP~ berkata...

Perempuan sama perempuan pun macam tu?

Cik Mizah berkata...

Ish ... zaman sekarang dah tak selamat ... ^^

aku budak klang berkata...

eeee....geramnya aku pada pompuan tua tu...kalau jantan tu paham la...tapi dia siap tolong lagi....

shieraridwan berkata...

astaghfirullahalazim~
semoga kita dijauhkanNya :)

Za berkata...

teruk!

NiSha berkata...

subhanallah... ade juga manusia zalim mcm tu kan..

~nisha

mira maisara berkata...

ape lak motif dorg wat cm nie kan?

wida berkata...

ish..ada jugak manusia cam ni kan.
kesian budak tu..

Cik tikah berkata...

apa kejadahnya ni?

Telor Power berkata...

ok nie betul2 gile....ada jugak pasangan suami istri mcm nie. dunia oh dunia, mmg usia kau sudah tua.

`Aine`Ainun* berkata...

penuh emosi rasa baca..!

mana la akal fikiran yang ada kan..

Masyaallah, takut tengok dunia hari ni..

Cikgu Ma berkata...

hilang akal!!

ɱąȥȵɉȥąɧąȥЩąȵɉ berkata...

JAHATNYA.........

3no gr33ny berkata...

isteri ke mcm tu?? huhu

misshannajr berkata...

sah2 tak normal

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

pasangan sakit mental tu nmnya..

eita berkata...

rasa nak hempuk je pasangan ni....
dah lah tu anak angkat dia..dala kesusahan plok..
sempat lagi ambik kesempatan...

yad'z berkata...

hurm.. tu lah.. macam2 kes sekarang ni... =(

aqmahoocyunkqamo berkata...

astagfirullah..tu la manusia akhir zaman.

diamond hopsemsheh berkata...

as'salam....memang sangat zalim dan x berhati perut pasangan tersebut...sanggup melakukan perkara sedemikian rupa kepada seorg gadis yg menganggap mereka ibu dan bapa....

Stairway to heaven berkata...

such a jerk..!!...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy