Rabu, 15 Februari 2012

( 14pics) Gambar-Gambar Haiwan Yang Sungguh Romantis



















Allah SWT menjadikan haiwan-haiwan di atas ada perasaan kasih sayang wp tidak mempunyai akal fikiran untuk berfikir spt manusia....semua tu adalah kurniaan Allah SWT kepada seluruh mahkluk di muka bumi ini...

tapi kadang2 situasi ini sudah terbalik..apa yang haiwan tak buat adakalanya manusia buat.. segarang mana sekalipun seekor harimau, harimau tidak akan "memakan" dan memusnahkan anak-anaknya sendiri...





20 ulasan:

Cik Zaiey berkata...

hihi..come2..nak2 tupai tuu..

Cik Zaiey berkata...

hihi..come2..nak2 tupai tuu..

Cikgu Ma berkata...

assalamualikum ticer..lama tak singgah...saya pun sangt sebuk sekarang...harap cikgu sihat yea =)

shieraridwan berkata...

huwaaa kucing oren ngn kucing putih tu omeyyy^^

eita berkata...

haiwan lagi banyak kasih sayang dari manusia...
jeles..tengok gambor ..huhuhu

Yatie Awang berkata...

memang romantik..

Sekamar Rindu berkata...

Yatie Awang,

ya..sungguh romantik sekali..:)

Sekamar Rindu berkata...

eita,

sungguh terkedu menatapnya...kan?

Sekamar Rindu berkata...

shieraridwan,

aah..kucing yg sungguh comey..:)

Sekamar Rindu berkata...

walaikummusalam.. Cikgu Ma,


terima kasih atas nasihat tu..:)

Sekamar Rindu berkata...

Cik Zaiey,,

hehe..memang comel..:)

Dr Hafiz berkata...

Haiwan pun memilki sifat kasih sayang...

Ujie berkata...

so sweet..
tersenyum sorang2 tengok gambo2 ni.

maszull berkata...

assalamualaikum SR...so sweetnya gambar2 tu...:)

Kira Kekuri berkata...

comell sangat. pernah jmp pict2 ni dekat tumblr =D

cik Kartun berkata...

alolo... comel bangat..
jeles plak huhuhu :D

KuNanGKuNanG berkata...

haiwan pun pandai berkasih syg..kadang2 lebih dari manusia..:)

Mrs Lya berkata...

alahaiiii comelnye..

Telor Power berkata...

suka tgk panda dan tikus bertiga tu

nampak mcm sgt akrab

Bulan Syurga Firdausi berkata...

ya Allah swiitttt hehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy