Ahad, 26 Februari 2012

Ana Raffali cuti dua bulan selepas kahwin



ANA bersama Mohd. Aznaim memegang salah satu dulang hantaran selepas diijabkabulkan di Masjid Al-Hidayah, Taman Melawati, Kuala Lumpur semalam.



KUALA LUMPUR - Pemenang Anugerah Juara Lagu ke-25, Ana Nur Hidayah Mohd. Raffali atau Ana Raffali selamat diijabkabulkan dengan jejaka yang dikenalinya sejak enam tahun lalu, Ahmad Aznaim Abdullah di sini semalam.

Tepat pukul 11.55 pagi, dengan sekali lafaz dan mas kahwin RM11,412, Ana, 26, sah menjadi milik Naim, 30.

Pasangan tersebut mengikat tali pertunangan serentak dengan majlis pernikahan yang dikendalikan sendiri oleh bapa Ana, Mohd. Raffali Mohd. Nor di Masjid Al-Hidayah, Taman Melawati.

Sebagai tanda kesyukuran, pasangan itu mengadakan majlis resepsi secara sederhana di pekarangan masjid pada sebelah petang dengan dihadiri kira-kira 500 tetamu.

Ana menerima hantaran tujuh dulang berupa sirih junjung, coklat, telekung, minyak wangi, manisan dan gelang tangan perak. Naim pula mendapat sembilan dulang iaitu bunga rampai, buah, kek, dompet, kamera, iPad, jam tangan dan minyak wangi, sebentuk cincin dan sirih junjung.




19 ulasan:

sea_lavender berkata...

akhirnya bersatu suda ana rafali bersama pasangannya.. moga bahagia ke akhir hayat dan ke syurga~~

azieazah berkata...

Semoga rumahtangga aman bahagia dan kekal selamanya.

Warna kelabu itu sangat cantik!

Bulan Syurga Firdausi berkata...

alhamdulillah.....da jauh dr fitnah...cantik ana rafali :) smga bjayalawqan hasutan dasim..amin!

misshannajr berkata...

tak puas2 tgk pic ana..cantik..baju pun lain dr yg lain..selalu org nikah pakai putih jer kan..

L berkata...

waa, terlepas suda... dah. kwen dah ehh. hoho

jom baca sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/ko-buat-maksiat-semua-kena.html

Diyana Norman berkata...

canteknyer ana raffali kan... sweet

Cikgu Ma berkata...

asyik dengar dan tengok org kawen, jodoh saya belum sampai...hehe

eita berkata...

tadi ada tengok dalam melodi..comel sangat...

maszull berkata...

assalamualaikum SR...selamat pengantin baru buat Ana Raffali dan suaminya...:)

Wanpetunjuk berkata...

manisnya Ana bertudung... :))

cik Kartun berkata...

perhh da kawen da??
adoii.. menunjukkan CK lame tak amik tahu berita semasa :(

Norsalmi berkata...

Moga pasangan ini kekal bahagia ke akhir hayat..

Terbang Bersamaku berkata...

semoga kekal bahagia hingga akhir hayat..=)

TiraPengemis berkata...

comel die bertudung...

Syira Qahira berkata...

salam....

insyallah lepas ni sR lah pula yang beraja sehari kan :)

LYAfrina berkata...

comel sgt anna btudung..sweet j

Amanina berkata...

semoga bahagia hingga ke akhirnya :)

Nuraini An-Nisa' berkata...

Alhamdulillah... Ana sudah bertudung dan berkahwin... =)

kejoralove berkata...

salam SR..

APE KHABAR?
lama benar ghase nyer tak singgah jengok SR...

TAHNIAH buat Ana ...harap2 terbuka hati beliau tok bertudung litup peh kawen yer..(ayu Ana bertudung kan kan)

SR...bila lg? jgn lope jempot sy..:)))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy