Jumaat, 4 Mei 2012

2 bulan tak update blog...petang ni saya kembali update..

Ya Allah SWT.....sungguh lama tak update blog...lebih 2 bulan blog terbiar blog ni... mula2 masuk sini terpandang blog penuh dengan sawang..penuh dengan sarang labah2 di blog ini.... alhamdulillah di petang yg damai ini, sempat saya update blog yg semakin sepi ini.. bila dah lama tak update blog..sahabat2 yg dulu singgah kini semakin menjauhkan diri.. itulah kehidupan..saya dah biasa semua tu.. terima kasih pada sahabat-sahabat yg sudi singgah sini meskipun tuan punya blog dah terlalu lama menyepikan diri.. sepanjang 2 bulan berkelana..terlalu banyak hal-hal yg saya hadapi yg cukup memberi iktibar, pengalaman yg kadang2 sukar nak dijelaskan dengan kata-kata..[ sabar sajalah..] terima kasih atas komen2 sahabat2 yg masih sudi singgah komen di blog yg tak seberapanya ni..
kita dipertemukan oleh sepi, sepimu dan sepiku. Dalam sepi aku melihat dirimu, diriku dan dirimu bertemu.kita juga dipertemukan oleh cinta, cintamu dan cintaku, cinta yang kadang-kala menghempas dada...... kita juga dipertemukan oleh waktu. waktumu dan waktuku, namun, kita kembali kepada takdir. kita dipertemukan oleh takdir. Tuhan telah merancang setiap cerita ini berjalan dengan begitu indah. aku bahagia telah mengenali dirimu, dengan sepi, cinta , waktu dan takdir yang mengiringi perjalanan kita.

38 ulasan:

Faaein Talip Roy berkata...

Terpisah dengan jarak waktu.
Tapi.. sentiasa dekat di hati.

Welcome back SR.. lama tu 2 bulan tak update.. huhu.. =)

Lilyy berkata...

lama sgguh menyepikan diri .. hehe..
selamat kembali :)

*Semoga SR sihat2 n hepi2 selalu*

Amy berkata...

Assalam...tunggu punya tunggu..tuan rumah up date....akhirnya kembali...
selamat berkarya!!!!

najwa nano berkata...

tak nampak sawang pon :P
selamat kembali :)

Leysa JL berkata...

welcome back friend! happy blogging :)

ibuintan berkata...

welcome back... akk pun dah jarang jugak update, blogwalking pun jarang jugak


itulah adat kehidupan

Pengasas berkata...

AsSalamu 'Alaikum wr wbt.,
Selamat kembali memblog ...

cik chinta berkata...

pelik lm diam, nwy pasni jgn tglkn blog lm2

secangkir madu merah berkata...

selamat berblogging... blog kan tempat melepaskan perasaan dan gundah gulana...

Mizz ErMa berkata...

kemanakah tuan belog berkelana? btw, puisi anda tersangatlah puitis..=)

3no gr33ny berkata...

memang belakangan ada sahaja perkara penting perlu didahulukan..tapi hamba senantiasa ternanti nukilan dari tuan hamba =)

@ deqla manjew berkata...

selamat kembali...tertanya-tanya juga ke mana hilangnya bro SR.. lps ni jgn biarkan blog menyepi terlalu lama yer...

belogkiter berkata...

selamat kembali... :)

Amyra berkata...

rindunyaaa nak baca blog SR..but now SR is back! =)

maszull berkata...

assalamualaikum SR...yer la dah lama tu blog d'tinggalkn sepi ....selamat kembali SR....:)

Tentang Kita berkata...

lamanyer x uodate...semoga blog x bersawang lg

Nur Hani berkata...

~ welcome back.. (: mesti bz ni kan.. hehe, saya pun begitu kdg2 besalah tu..

Nur Hani berkata...

ya, besalah tu.. masa 2 t'lalu singkat t'utama bg yg bz dengan kerjaya.. (:

sekamar rindu berkata...

salam..Nur Hani

terima kasih singgah komen sini.:)

sekamar rindu berkata...

salam...Nur Hani,

betul tuuu..:) terima kasih sekali lagi..

sekamar rindu berkata...

Tentang Kita,

InsyaAllah...terima kasih Tentang Kita..sudi singgah komen sini..

sekamar rindu berkata...

walaikummusalam..mama maszull,

terima kasih banyak mama.sungguh lama tak uodate..

sekamar rindu berkata...

Amyra,

terima kasih Amyra..:)

sekamar rindu berkata...

belogkiter,

terima kasih banyak.:))

sekamar rindu berkata...

deqla manjew,

terima kasih deqla....ya sungguh lama..sekali sr menyepikan diri..

terima kasih sudi singgah sini..

sekamar rindu berkata...

3no gr33ny,


terima kasih banyak 3no gr33ny,

sekamar rindu berkata...

salam...Mizz ErMa,

terima kasih banyak Mizz ErMa..
:)

sekamar rindu berkata...

secangkir madu merah,

terima kasih kak

sekamar rindu berkata...

cik chinta,

terima kasih banyak cik Chinta..

sekamar rindu berkata...

salam...Dato' Pengasas

terima kasih Dato..

sekamar rindu berkata...

salam.. ibuintan,

terima kasih banyak ibu..

sekamar rindu berkata...

Leysa JL,

terima kasih...:)

sekamar rindu berkata...

najwa nano,

:)))) tak nampak ek..? :P

sekamar rindu berkata...

Amy,

terima kasih Amy..

sekamar rindu berkata...

Lilyy,

terima kasih puan Lilyy

sekamar rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

terima kasih banyak faaein....terima kasih masih ingat pada sr..

aku budak klang berkata...

rindu serindu rindunya...

sekamar rindu berkata...

salam....aku budak klang..

terima kasih banyak..:))

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy